چهارشنبه 27 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نگرانی دختران موسوی از وضعيت ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد، جرس

مسيح علی نژاد - جرس: دختران ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد نسبت به بی خبری از وضعيت پدر و مادرشان ابراز نگرانی کردند.
دختران ميرحسين موسوی در گفتگويی با خبرنگار جرس که دقايقی پيش صورت گرفت، با توجه به اخبار منتشره در رسانه های حکومتی، نسبت به بی خبری از وضعيت ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد ابراز نگرانی کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين گفتگو ضمن اشاره به اين نکته که طی ۴۸ ساعت اخير هيچگونه اطلاعی از وضعيت و سلامتی مهندس ميرحسين موسوی و دکتر رهنورد وجود ندارد، تاکيد شد: علاوه بر قطع هرگونه ارتباط و تماس تلفنی، کوچه منتهی به منزل موسوی توسط خودرو ون مسدود شده است.

همچنين از ورود فرزندان و تيم محافظت ميرحسين موسوی به منزل ايشان جلوگيری به عمل آمده و تمام راههای ارتباطی به شکل ناگهانی و مشکوکی قطع شده است.

دختران ميرحسين موسوی ياد آور شده اند: با توجه به شرايط موجود وضعيت سلامتی آنها برای خانواده در پرده ای از ابهام قرار گرفته است. محافظين تحت فشار هستند که هيچگونه مجرای ارتباطی با خانواده ايجاد نکنند.

به گفته خانواده آقای موسوی، در ون مسدود کننده افرادی وجود دارند که مدعی هستند حکم اين اقدام را از دادستانی تهران در اختيار دارند.

گفته شده است؛ امکان مشاهده فضای داخل خودرويی که در مقابل منزل آقای موسوی پارک شده است، وجود ندارد و تعداد افراد درون ون نيز نامشخص است. همچنين نسبت به وضعيت مسلح بودن آنها نيز نمی شود از فضای بيرون از ماشين مطلغ شد.

بنا به گفته خانواده آقای موسوی کسانی که در مقابل منزل آقای موسوی مانع از تردد فرزندان وی شده اند، از ارائه هرگونه حکم و يا کارت شناسايی امتناع کرده و تاکنون نيز هيچ مقام رسمی مسئوليت اقدامات اخير را به عهده نگرفته است .

دختران آقای موسوی می گويند؛ نگرانی ما اين است که اصلا نمی دانيم در پشت اين درهای بسته و در پسِ سکوت و خاموشی و بی خبری ايجاد شده چه می گذرد وچه اقدامات غيرقابل تصوری عليه آنها صورت گرفته است. ما نمی دانيم چه اتفاقی برای آقای موسوی و خانم رهنورد افتاده است و آيا اصولا مسئوليت حفظ جان مهندس موسوی و خانم رهنورد به عهده چه کسی است؟ ما حتی نمی دانيم آيا پدر و مادر ما در اين منزل مستقر هستند و يا به جای ديگر منتقل شده اند؟

'گفتنی است : به دنبال برپايی تظاهرات روز ۲۵ بهمن در تهران، علی لاريجانی رئيس مجلس ايران دستور تشکيل کميته "بررسی افراد ضد انقلاب" را صادر کرده است و نمايندگان مجلس نيز عليه رهبران اصلاح طلب شعار داده و خواستار اعدام آنان شده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016