سه شنبه 3 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دادستان کل کشور: هر کسی از سران فتنه حمايت کند، ضد انقلاب است، ايسنا

دادستان کل کشور با بيان اين که حاميان سران فتنه ضد انقلاب هستند بر لزوم برخورد قاطع با آنها تاکيد کرد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) ـ منطقه قم، حجت‌الاسلام غلامحسين محسنی‌ اژه‌ای در همايش دو روزه روسای سازمان‌های قضايی نيروهای مسلح و دادستان‌های نظامی سراسر کشور که در سالن همايش‌های دادگستری قم برگزار شد؛ با اشاره به نقش ولی ‌فقيه در جلوگيری از ادامه يافتن فتنه تصريح کرد: نگاه گسترده ولی‌فقيه مانع از ادامه فتنه شده و فضا را شفاف کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به الهی بودن انقلاب اسلامی و لزوم دقت مديران به اين امر، خاطر نشان کرد: مسئله طبس و گرفتار آمدن آمريکايی‌ها در طوفان فقط يکی از نشانه‌ها بوده و بسياری از مسايل مهم‌تر از طبس هم داريم که به چشم ما نمی‌آيد.

محسنی‌اژه‌ای با بيان اين که بعضی از سران فتنه عقبه درازی در نظام داشته‌اند؛ افزود: دليل عدم تشخيص حق و باطل از سوی برخی دستگاه‌های مختلف نظام همين مطلب است.

دادستان کل کشور فضای فتنه را فضايی غبارآلود دانست واذعان کرد: ما اکنون از مرحله فتنه در حال عبور هستيم و به مرحله روشن شدن فضا می‌رويم و اکنون فضا شفاف شده و بحث ميان انقلاب و ضدانقلاب است.

وی با اشاره به عدم آگاهی برخی پيروان سران فتنه، گفت: اگر ديروز کسانی با سران فتنه همراهی کردند و غافل بودند و واقعا نتوانستند تشخيص درستی بدهند، نبايد آنها را مذمت کرد و اين در حالی ست که امروز صف انقلاب و ضد انقلاب مشخص شده است.

دادستان کل کشور با اشاره به تفاوت فراخوان ۲۵ بهمن و فراخوان اول اسفند گفت: اگر امروز کسی به ندای فتنه‌گران گوش کرد، ضد‌انقلاب است و بايد به عنوان ضدانقلاب با او برخورد کرد.

وی با بيان اين که هرکسی که بخواهد از سران فتنه حمايت کند، ضدانقلاب است؛ خاطر نشان کرد: در صورت حمايت اشخاص از سران فتنه به آنها به عنوان حاميان ضدانقلاب نگاه می‌شود و اين تحمل ناشدنی است و بايد دانست تضمين قطعی راه ثواب، فقط اطاعت از ولی فقيه است و اگر در فتنه هم اين اقدام را انجام می‌داديم موفق می‌شديم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016