چهارشنبه 4 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير اطلاعات: شناسايی عوامل ترور صانع ژاله، ايسنا و فارس

ايسنا - وزير اطلاعات:
- شرايط کشور عادی است
ـ ۲۵ بهمن گروه‌های ضدانقلاب به ميدان آمدند
ـ حرکت‌های منافقان شناسايی و اقدامات لازم عليه آن‌ها انجام شد

وزير اطلاعات تصريح کرد: بحرانی در کشور وجود ندارد، تکليف ضد انقلاب روشن است و نوع مبارزه با آنها هم روشن می‌باشد.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحی در جمع خبرنگاران درباره حوادث ۲۵ بهمن گفت: روز ۲۵ بهمن نقطه عطفی در بحث فتنه بود، از آن نظر که دقيقا ضد انقلاب و همه گروه‌های ضد انقلابی که تکليف‌شان روشن است به ميدان آمدند و از جمله نفاق نيز وارد عرصه شد منافقين در اين روز فعال بودند و از ابتدا هم به دنبال طراحی، شناسايی و برنامه‌ريزی بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: البته برادران ما موفقيت خوبی در اين زمينه به دست آوردند و حرکت‌های منافقان شناسايی شد و اقدامات لازم عليه آن‌ها صورت گرفت که البته بحث‌های قضايی نيز انجام خواهد شد که به موقع اطلاع‌رسانی می‌شود.

وزير اطلاعات درباره صانع ژاله گفت: اطلاعات قابل توجهی در مورد وی به دست آمده است، خانواده ايشان يک خانواده مذهبی می‌باشد خود وی حافظ قرآن بود و خانواده‌اش مسلمان و سنتی هستند و البته ضدانقلاب نهايت تلاش خود را کرد تا از اين قضيه سوءاستفاده کند و حتی تلاش کرد خانواده‌اش را فريب دهد اما به جايی نرسيد هم اکنون نيز خانواده‌اش از اين مجموعه اعلام برائت می‌کنند.

مصلحی درباره شرايط کشور گفت: شرايط کشور حالت عادی دارد و البته اتفاقاتی می‌افتد ممکن است کسی تصادفی کند يا معتادی در جايی جان دهد اين اتفاقات عادی است، اما به دليل حساسيتی که وجود دارد ممکن است با توجه به حساسيتی که در کشور وجود دارد اين اتفاقات بيشتر مورد توجه قرار گيرد.

***

فارس: وزير اطلاعات در جمع خبرنگاران خبر داد؛
شناسايی عوامل ترور شهيد صانع ژاله

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام‌ حيدر مصلحی با اشاره به شهادت شهيد "صانع ژاله " دانشجوی بسيجی به‎دست عوامل ضدانقلاب گفت: کسانی که در اين قضيه نقش داشتند، شناسايی شده و اقدامات لازم در اين خصوص صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام و‌المسلمين حيدر مصلحی وزير اطلاعات که ظهر امروز چهارشنبه در حاشيه جلسه هيئت دولت با خبرنگاران گفت‌و‌گو می‌کرد، در خصوص اغتشاش‌‌ روز ۲۵ بهمن و شهادت شهيد "صانع ژاله " گفت: روز ۲۵ بهمن دقيقا ضد‌انقلاب به ميدان آمده بود و منافقان نيز به صورت فعال حضور داشتند.

وی ادامه داد:‌ در روز ۲۵ بهمن منافقان و جريان ضد‌انقلاب از اول طی طراحی و برنامه‌ريزی‌هايی که انجام داده بودند، فردی را از قبل شناسايی کرده و او را ترور کردند.

وزير اطلاعات همچنين با اعلام اين خبر که هسته‌های امنيتی و اطلاعاتی موفق به شناسايی عوامل ترور شهيد صانع ژاله شده‌اند، اظهار داشت: اقدامات لازم در خصوص کسانی که شهيد ژاله را ترور کردند، صورت گرفته و اقدامات بعدی به اطلاع مردم خواهد رسيد.

مصلحی همچنين در مورد سوابق شهيد "صانع ژاله " خاطرنشان کرد: اطلاعات قابل توجهی در اختيار داريم که نشان می‌دهد اين فرد از خانواده مذهبی و حافظ قرآن بوده که مسائلی که در مورد او از سوی جريان نفاق و ضدانقلاب مطرح می‌شود، صحت ندارد.

‌وی با اشاره به شکست جريان ضد‌انقلاب در رسيدن به اهداف خود از ترور شهيد صانع ژاله گفت: البته ضد‌انقلاب نهايت تلاش ‌را در رسيدن به هدف خود با ترور شهيد ژاله و پس از آن با تهديد و تطميع خانواده اين شهيد انجام داد که به نتيجه نرسيد، چرا‌که خانواده اين شهيد يک خانواده مذهبی بوده و از همراهی با جريان نفاق اعلام برائت کردند.

وزير اطلاعات در خصوص تکاپوی جريان ضد‌انقلاب که در صدد بود روز يکشنبه هفته جاری در تهران ‌‌آشوب به‌پا کند، ‌تصريح کرد: وضعيت کشور در آن روز عادی بود اما باتوجه به حساسيت‌هايی که وجود دارد، آنها در تلاشند هرگونه حرکت عادی را بزرگ جلوه دهند.

مصلحی در پايان خاطرنشان کرد: تکليف ضد‌انقلاب معلوم بوده و نوع مبارزه با آن مشخص است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016