سه شنبه 2 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پاسخ سفارت ايران در منامه به خبرسازی روزنامه الايام، پايگاه اطلاع رسانی دولت

سفارت جمهوری اسلامی ايران در منامه ضمن تکذيب خبر دروغ و ساختگی روزنامه الايام که مدعی شده يکی از مسئولان سفارت ايران درصدد خارج کردن اسلحه از بيمارستان سلمانيه بوده، اين خبر را بی پايه و اساس خواند
سفارت جمهوری اسلامی ايران در منامه خبر ساختگی روزنامه الايام که در آن مدعی شده يکی از مسئولان سفارت ايران درصدد خارج کردن اسلحه از بيمارستان سلمانيه بوده را بی پايه و اساس خواند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش پايگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از خبرگزاری فارس، سفارت جمهوری اسلامی ايران در منامه ضمن تکذيب خبر دروغ و ساختگی روزنامه الايام که مدعی شده يکی از مسئولان سفارت ايران درصدد خارج کردن اسلحه از بيمارستان سلمانيه بوده، اين خبر را بی پايه و اساس خواند.
روزنامه الايام در شماره روز شنبه خود خبری را در صفحه اول درج کرد که در آن ادعا شده يکی از مسئولان سفارت ايران در بحرين سعی داشته از بيمارستان سلمانيه اسلحه خارج کند.
علی‌رغم اينکه اين تکذيبيه به همه روزنامه‌های بحرينی و از جمله روزنامه الايام ارسال شده، ولی هيچ يک از اين روزنامه‌ها، اين تکذيبيه را منتشر نکردند.
از سوی ديگر سايت العربيه با بزرگ نمايی خبر اخراج يکی از ديپلمات‌های ايرانی از بحرين که به عمد سمت آن را کاردار عنوان کرده، به خبر جعلی و دروغ روزنامه الايام پرداخت و آن را تکرار کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016