چهارشنبه 17 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۲۰۰ نماينده با صدور بيانيه‌ای خواستار خروج سريع نيروهای خارجی از خاک بحرين شدند، ايسنا

بيش از ۲۰۰ نماينده مجلس شورای اسلامی در حمايت از مردم مظلوم منطقه به ويژه کشورهای عراق، ليبی، لبنان، ‌کويت و افغانستان و عربستان بيانيه صادر کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران( ايسنا)، متن اين بيانيه که از سوی محمد دهقان قرائت شد، به شرح زير است:

انا لله و انا اليه راجعون

امروز جهان اسلام در سوگ کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم ليبی، يمن و بحرين می‌گريند و احساسات مسلمانان جهان از غم جانکاه اين ظلم وحشتناک که عليه بخشی از حکومت اسلامی آن هم به وسيله کسانی که عنوان حکام کشورهای اسلامی را يدک می‌کشند، به شدت جريحه‌دار و قلوب آنها مملو از غم و اندوه جانکاه است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


غرب مدعی حقوق بشر که برای اعدام جنايتکاران و قاچاقچيان مواد مخدر و تروريست‌ها اشک تمساح می‌ريزد، نظاره‌گر بی‌تفاوتی اين حمام خونی است که به دستور مستقيم يا غيرمستقيم آمريکا و انگليس به راه افتاده است.

امروز فردا اعتراض مسلمانان عراق، ليبی، لبنان، کويت، افغانستان و حتی عربستان و بسياری از کشورهای ديگر به دليل اين جنايات به ويژه ظلم و حشتناکی که اشغال‌گران عربستان عليه مردم مظلوم بحرين اعمال می‌کنند و ارتش عربستان را به عنوان ارتش عاری از فرهنگ و غيرت اسلامی معرفی می‌کنند، بلند است و همه مسلمانان خواستار خروج سريع اشغالگران از خاک بحرين هستند.

ارتش عربستان اگر هنری و قدرتی دارد در مقابل جنايات رژيم صهيونيستی عليه مردم مظلوم فلسطين به ويژه مردم غزه عرض اندام کند وگرنه حمله به خانه‌های مردم بی‌دفاع بحرين و تجاوز به حريم زنان، کودکان و پيرمردان نه فقط نشان دهنده قدرت يک نيروی مسلح نيست، بلکه حاکی از ضعف و زبونی يک ارتش است.

ما نمايندگان مجلس شورای اسلامی هم صدا با مراجع عظام تقليد و حوزه‌های علميه سراسر کشور و امت حزب‌الله ضمن محکوم کردن اين جنايات، اعلام می‌کنيم که حافظه تاريخی مردم منطقه به ويژه مردم مظلوم بحرين اين جنايت‌ها را برای هميشه تاريخ به ثبت رسانده و نتايج اين ظلم‌ها و جنايت‌ها بدون ترديد و به عنوان يک سنت الهی به ظالمان بازخواهد گشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016