پنجشنبه 25 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صادق محصولی، وزير رفاه: شکاف طبقاتی جامعه به شدت کاهش پيدا کرده است، ايلنا

در سال ۹۰ بودجه اين وزاتخانه به طور ميانگين حدود ۲۰ درصد افزايش داشته که موجب می شود خدمات بهتری در حوزه رفاه و تامين اجتماعی به جامعه هدف ارائه شود.

ايلنا: وزير رفاه و تامين اجتماعی گفت: بحمداله در دولت دهم بيش از هر زمان ديگری به محرومين جامعه و رفع دغدغه های معيشتی مددجويان توجه شده است .
به‌گزارش ايلنا، صادق محصولی در جلسه شورای هماهنگی رفاه و تامين اجتماعی استان سيستان و بلوچستان، اجرای قانون هدفمند سازی يارانه ها را يک انقلاب اقتصادی توصيف کرد و گفت: اجرای اين قانون اثرات خوبی به خصوص برای مردم مناطق محروم داشته و شکاف طبقاتی جامعه را به شدت کاهش داده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزير رفاه و تامين اجتماعی افزود: کار در حوزه های بيمه ای، حمايتی و درمانی که از جمله وظايف اصلی وزارت رفاه و تامين اجتماعی است موجب شده تا شعار عدالت محوری به معنای واقعی خود در دولت دهم تحقق يابد.
وی با بيان اينکه بودجه همه بخش های زير مجموعه وزرات رفاه و تامين اجتماعی در سال جاری افزايش قابل توجهی يافته است، بيان داشت: در سال ۹۰ بودجه اين وزاتخانه به طور ميانگين حدود ۲۰ درصد افزايش داشته که موجب می شود خدمات بهتری در حوزه رفاه و تامين اجتماعی به جامعه هدف ارائه شود.
محصولی نگاه دولت به حوزه رفاه و تامين اجتماعی را ويژه دانست و اظهار کرد: در دولت دهم بيش از هر زمان ديگری به محرومين جامعه و رفع دغدغه های معيشتی مددجويان توجه شده است .
وزير رفاه و تامين اجتماعی افزود: سال گذشته، موفق ترين سال کاری در حوزه رفاه و تامين اجتماعی بود و خوشبختانه با کمک دولت ، حمايت مجلس و برنامه ريزی خوب وزارت رفاه و تامين اجتماعی، شاهد اقدامات بسيار خوبی در اين حوزه بوديم .
وی اجرای موفقيت آميز قانون هدفمند سازی يارانه ها، پرداخت معوقات بازنشستگان قبل از ۷۹ ، دريافت بيش از ۲ هزار ميليارد ريال سهام برای تطبيق قانون خدمات کشوری و بيمه اجتماعی اقشار آسيب پذير را از جمله اقدامات خوب وزارت رفاه در سال گذشته برشمرد و اظهار اميدواری کرد که در سال جاری با برنامه هايی که دولت و وزارت رفاه و تامين اجتماعی در رفع محروميت زدايی و ايجاد رفاه در جامعه دارند ،شاهد رشد و ارتقای سطح رفاهی جامعه باشيم.
محصولی، توانمند سازی مددجويان را مهمترين هدف وزارت رفاه و تامين اجتماعی در حوزه حمايتی دانست و گفت: می خواهيم کميته امداد حضرت امام خمينی (ره) و بهزيستی به مرکزی تبديل شوند که افراد نيازمند در آنجا آموزش ببينند و با ارائه تسهيلات، شغل پايدار داشته باشند تا از دايره حمايتی خارج شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016