یکشنبه 28 فروردین 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جزئیات انفجار دو بمب صوتی در میدان آزادی سنندج، مهر

دو بمب صوتی حوالی ساعت 21:40 دقیقه امشب در میدان آزادی شهر سنندج منفجر شد که باعث شکستن شیشه ساختمان های اطراف این میدان شد.

به گزارش خبرنگار مهر در سنندج، حوالی ساعت 21:40 دقیقه شنبه شب دو بمب صوتی در میدان آزادی شهر سنندج منفجر شد که بنا به گفته مسئولان فرماندهی انتظامی کردستان کسی در این حادثه آسیب ندیده است.

این دو بمب صوتی با فاصله ای کمتر از یک دقیقه از همدیگر منفجر شدند که به دلیل صدای مهیبی که ایجاد شد شیشه ساختمان های اطراف میدان آزادی و ابتدای خیابان حسن آباد تا حدودی آسیب دیده و شکسته شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


یکی از بمب های کارگذاشته شده در داخل محوطه میدان آزادی سنندج منفجر شد که بعد از گذشت ثانیه هایی، دومین بمب نیز که در دستگاه خودپرداز بانک کشاورزی شعبه حسن آباد کار گذاشته شده بود، منفجر شد که صدای انفجار به حدی بود که در صدها متر دورتر از حادثه شنیده شد.

فرمانده انتظامی کردستان که در محل حادثه با خبرنگاران حاضر صحبت می کرد، گفت: در این انفجار کسی آسیب ندیده است ولی به شیشه ساختمان های اطراف خسارت های وارد شده و شیشه بخشی از آنها شکسته شده است.

ابراهیم قائد رحمتی از تلاش نیروهای پلیس در راستای شناسایی عوامل این انفجار خبر داد.

منابع غیررسمی و حاضر در محل از آسیب دیدگی دو فرد عابر پیاده به دلیل ریزش شیشه از ساختمان های اطراف این دو انفجار خبر دادند که هیچ مقام رسمی این خبر را تائید نکرده است.

تاکنون کسی مسئولیت این انفجارها در سنندج را برعهده نگرفته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016