شنبه 3 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تلاش در مجلس برای تعطيلي سفارت بحرين در ايران، باشگاه خبرنگاران

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي با تأكيد بر پيگيري نمايندگان مبني بر تعطيلي سفارت بحرين در ايران، گفت: با توجه به اقدامات ضد بشر بحرين عليه شيعيان، مسئولان دولتي جمهوري اسلامي براي مقابله و اعتراض اقدام به تعطيلي سفارت بحرين در ايران خواهند نمود.

محمود احمدي بيغش نماينده مردم شازند در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: دستگاه ديپلماسي كشور براي حمايت از شيعيان ساكن در منطقه علاوه بر تعطيلي سفارتخانه بحرين اقدامات مؤثرتري را بايد از خود نشان دهد، تا قاطعيت مسئولان،مردم و نظام جمهوري اسلامي ايران از جان مسلمانان در برابر قوم آل خليفه به جهانيان ثابت گردد.

447782_1.jpg



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي تصريح كرد: مجلس شوراي اسلامي و نمايندگان اين آمادگي را دارند تا در راستاي حمايت از شيعيان منطقه تعطيلي سفارتخانه بحرين در ايران را با اكثريت آرا به تصويب برسانند.

نماينده مردم در خانه ملت در ادامه خاطرنشان كرد: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در جلسه آينده كميسيون امنيت ملي به جد پيگير تعطيلي سفارت بحرين در ايران هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016