یکشنبه 4 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار نقدی در ارتباط با تحولات بحرین و یمن:‌ امروز وظيفه داريم به طور مستقيم در صحنه نقش آفريني كنيم، ایرنا

به گزارش ایرنا رييس سازمان بسيج مستضعفين، از برخي افراد كه در تلاش هستند با طرح مسائل انحرافي مانع از ياري رساندن به مردم منطقه شوند، انتقاد كرد.

به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي سازمان بسيج مستضعفين، سردار محمدرضا نقدي در مراسم افتتاح دوره آموزشي شهيد رجب بيگي كه با حضور فرماندهان نواحي بسيج سراسر كشور برگزار شد، همچنين از كساني كه سعي در محصور كردن انقلاب و اسلام در مرزهاي كشور دارند، به شدت انتقاد كرد.

سردار نقدي، گفت: متاسفانه عده اي تصور مي كنند در برابر ظلمي كه به ملت هاي مسلمان روا داشته مي شود هيچ مسئوليتي نداريم و با ترفند هاي گوناگون و طرح مباحث انحرافي مي كوشند، ما را به برخي مسائل داخلي مشغول كنند تا از وظيفه اصلي خود غافل شويم.

وي ضمن محكوم كردن اقدام جنايتكارانه رژيم بحرين افزود: مردم مظلوم بحرين تحت سخت ترين فشار ها و شنكجه ها قرار دارند و هر روز مساجد و حسينه ها در اين كشور تخريب مي شود.

سردار نقدي با بيان اين كه مردم يمن نيز تحت ستم وهابيون خبيث هر روز شاهد فجايع عظيم انساني هستند، اظهارداشت: در چنين شرايطي چگونه مي توان نداي 'يا للمسلمين' برادران و خواهران خودمان را نشنيده بگيريم و به تكليف عمل نكنيم؟

وي گفت: كساني هستند كه در اين شرايط خطير كه ملت هاي مظلوم نيازمند ياري جمهوري اسلامي هستند مي كوشند تا ما را به برخي مسائل داخلي سرگرم كنند.

رييس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اين كه امروز وظيفه داريم تا شرايط را تغيير داده و به طور مستقيم در صحنه نقش آفريني كنيم، اظهار داشت: تمامي تلاش دشمنان اين است كه ما را در داخل متزلزل كند تا از حضور فعال در عرصه منطقه بازبمانيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سردار نقدي با اشاره به اهداف جهاني انقلاب اسلامي خاطر نشان كرد: انقلاب اسلامي متعلق به همه ملت هاي مسلمان و مظلوم هاي جهان است و اين انديشه در وصيتنامه شهداي قيام هاي اخير منطقه موج مي زند.

وي گفت: شهداي قيام هاي اخير همگي خون شان را در راه اعتلاي اسلام نثار نمودند كه اين اتفاق مبارك، شعبه اي از بركات خون مطهر شهداي دفاع مقدس است.

سردار نقدي با تبريك دوم ارديبهشت ماه، سالروز تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: پاسداران مرد ميدان تكليفند و هر جا كه انقلاب اسلامي نيازمند باشد مقتدرانه وارد عرصه مي شوند.

وي افزود: در دوران دفاع مقدس شاهد ايثارگري برادران پاسدار بوديم و بعد از آن نيز پاسداران ما در برابر انحرافات دولت موسوم به سازندگي و فساد هايي كه در دوره هاي بعدي به وجود آمد ايستادند و امروز نيز در عرصه جنگ نرم با هوشياري مقابل توطئه هاي استكبار قد علم كرده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016