سه شنبه 6 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

همسر و فرزندان و مادر تقی رحمانی بدون ملاقات از جلوی اوين برگشتند

تقی رحمانی از زمان بازداشت تاکنون دو بار ملاقات در روزهای ۱۸ اسفند و ۱۸ فروردين داشته و پس از گذشت ۷۵ روز از بازداشت در بلاتکليفی به سر می برد.

وی در اعتراض به روند غيرقانونی بازداشت و نگهداری خود از پاسخ دادن به بازجويان خودداری می کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رحمانی جهت پاسخ دادن به سوالات بازجويان و ارائه دست نوشته در مورد برخی موضوعات مورد نظر بازجويان در زندان تحت فشار قرار دارد و از ارائه اين دست نوشته ها در زندان خودداری می نمايد.

روز پنجشنبه ۱/۲/۹۰ و پس از گذشت ۷۵ روز از بازداشت تقی رحمانی همسر و فرزندان او موفق به ملاقات با وی نشدند.

در حالی که مادر، همسر و فرزندان رحمانی تا پايان ساعت ملاقات و ساعت ها منتظر ملاقات با تقی رحمانی بودند،، مسئولين ملاقات با بهانه های واهی (نبود شناسنامه) مانع اين ملاقات شدند و تنها به خواهر او ملاقات دادند.

کيانا و علی، فرزندان رحمانی بارها از مسئولين می خواستند پدرشان را ببيند و خانواده هم اصرار داشتند که لااقل دو کودک وی ملاقات انجام دهند که مسئولين با اين خواسته نيز موافقت نکردند. کيانا (دختر رحمانی) در حالی که به شدت گريه می کرد و پدرش را می خواست، به همراه خانواده آخرين ترک کنندگان سالن ملاقات بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016