سه شنبه 10 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيام تسليت رسام، تشکيلات راه سبز ايرانيان مالزی، به مناسبت درگذشت عزت الله سحابی

یَا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِی إِلَی رَبِّکِ رَاضِیَةً مَرْضِیَّةً فَادْخُلِی فِی عِبَادِی وَادْخُلِی جَنَّتِی

مهندس عزت الله سحابی پس از عمری مجاهدت و مبارزه در راه آزادی ايران زمين نيمه شب گذشته دار فانی را وداع گفت و به سوی معبود شتافت.

مهندس سحابی از سلاله ی پاک خاندان سحابی بود و درس آزادی و آزادگی را در محضر پدرش دکتر يدالله سحابی آموخت و سالها آموزگار نسلهای مبارزين عليه استبداد بود تا جايی که دخترش، هاله سحابی، نيز در همين راه به زندان افتاد و در حال حاضر مشغول سپری کردن دوره ی زندان خويش است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سحابی سال گذشته در مراسم رسام به مناسب روز دانشجو از دانشجويان ايرانی مالزی و سراسر دنيا می خواهد که پرچم رهايی ميهن را زمين نگذارند؛ چرا که چشم ملت مظلوم و محروم در وطن به تلاش آنان دوخته شده است.

حالا که امروز او پس از عمری مجاهدت، تحمل زندان و شکنجه و در آرزوی آبادانی و آزادی ايران، خاک پر رنج ايران زمين را ترک کرده، با خود و او پيمان می بنديم که راهش را ادامه دهيم و الگوی حق طلبی و حق گويی سحابی را از نگاه خود دور نسازيم.

تشکل راه سبز ايرانيان مالزی اين ضايعه را به خاندان گرامی سحابی، شورای فعالان ملی-مذهبی و تمامی دغده مندان ايران زمين تسليت می گويد.

والعاقبه للمتقين
رسام- تشکيلات راه سبز ايرانيان مالزی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016