پنجشنبه 12 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزارت کشور انحلال شورای شهر اهواز را قطعی کرد، فارس

انحلال شورای شهر اهواز به صورت رسمی از سوی وزارت کشور ابلاغ شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حکم انحلال شورای شهر اهواز که در جلسه هيئت حل اختلاف مرکز در تاريخ ۴ خرداد ماه به تصويب رسيده بود، به صورت رسمی از سوی وزارت کشور به استاندای خوزستان ابلاغ شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فرماندار اهواز گفت: با انحلال شورای شهر اهواز طبق ماده ۸۵ قانون تشکيلات وظايف و انتخابات شورای اسلامی کشور، استاندار خوزستان به عنوان جانشين شورای شهر، ۳ گزينه به عنوان شهردار به وزارت کشور پيشنهاد کرده است و به زودی حکم شهردار اهواز صادر می‌شود.

عبدالعزيز فدعمی افزود: با توجه به مسائل و مشکلات پيش آمده در شورای سوم شهر اهواز که منجر به سلب عضويت ۴ نفر و تعليق يک نفر شد برای ادامه کار شورا از اعضای علی‌البدل دعوت شد اما با وجود تلاش مسئولان استان و شهرستان و ايجاد فضای لازم ادامه کار شورای شهر اهواز ميسر نشد.

وی اظهار داشت: در جلسه روز ۴ خرداد هيئت حل اختلاف و رسيدگی به شکايات مرکز به رياست چمران رئيس شورای عالی استان‌ها تشکيل و پيشنهاد انحلال شورای شهر اهواز تأييد و به اتفاق آراء مورد تصويب قرار گرفت.

فدعمی گفت: هيئت حل اختلاف و رسيدگی به شکايات مرکز متشکل از ۲ نفر از نمايندگان مجلس شورای اسلامی، ۲ نفر نمايندگان قوه قضائيه، ۲ نفر نمايندگان دولت و ۳ نفر از اعضای شورای عالی استان‌ها است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016