یکشنبه 22 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرياد همسر هدی صابر مقابل بيمارستان مدرس: جنازه را تحويل مان بدهيد! کلمه

“جنازه را تحويل مان بدهيد”؛ اين فريادهای همسر هدی صابر در مقابل بيمارستان مدرس تهران است .

به گزارش خبرنگار کلمه از مقابل بيمارستان مدرس در نزديکی سعادت آباد تهران تعداد زيادی از افراد خانواده ، دوستان و فعالان مدنی اين روزنامه نگار مقابل اين بيمارستان تجمع کرده اند. خانواده هدی صابر مدام فرياد می زنند که جنازه را تحويل مان بدهيد اما تنها جوابی که می شنوند فريادهای فردی است که خود را قاضی کشيک معرفی می کند و می گويد که خانواده از آنجا دور شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنين خبر می رسد جمعيت حاضر مقابل بيمارستان فرياد الله اکبر سر می دهند.

هدی صابر روزنامه نگار، و فعال ملی مذهبی در پی اعتصاب غذا در زندان اوين و انتقال به بيمارستان صبح امروز در گذشت .

هدی صابرو امير خسرو دلير ثانی از فعالان ملی مذهبی در اعتراض به کشته شدن هاله سحابی و اتفاقاتی که در جريان برگزاری مراسم تشييع جنازه عزت الله سحابی ، فعال ملی-مذهبی و پدر هاله رخ داده بود دست به اعتصاب غذا زده بودند .

وی صبح امروز پس از ده روز اعتصاب غذا بر اثر حمله قلبی که به گفته پزشکان متخصص ناشی از عوارض اعتصاب غذا بوده است برای هميشه اين جهان را ترک کرد.

هدی صابر ، مترجم و روزنامه نگار سالها ازسر دبيران مجله توقيف شده ايران فردا بود . او از دوم مردادماه سال ۸۹ در بند ۳۵۰ زندان اوين به سر می برد.

طبق گزارش های منتشر شده از پزشکان بيمارستان مدرس علت مرگ او سهل انگاری مقامات زندان در انتقال به موقع او به بيمارستان است.

مسئولان قضايی و ماموران وزارت اطلاعات تا لحظه تنظيم خبر در ساعت ۲ بعد از ظهر از تحويل پيکر او به خانواده اش خودداری کرده و تا کنون نيز اجازه برنامه ريزی به خانواده وی جهت برگزاری مراسم تشييع را نداده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016