یکشنبه 2 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير اطلاعات: نقاط مبهمی در ترور رضايی‌نژاد وجود دارد، ايسنا

دانشجوی ترور شده در پروژه‌های هسته‌يی نبوده است


وزير اطلاعات گفت: دانشجوی ترور شده در پروژه‌های هسته‌يی نبوده است و ربطی به موضوع هسته‌يی ندارد.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحی در حاشيه جلسه هيات دولت در جمع خبرنگاران درباره ترور دانشجوی دانشگاه خواجه نصير گفت: اين ترور، ترور کوری است که ما در حال بررسی آن هستيم و هنوز به نتيجه‌ای نرسيده‌ايم و برايمان نقاط تاريک و مبهمی دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در ادامه درباره اين‌که آيا سرويس‌های خارجی در اين ترور دست داشتند؟ گفت: اقدام سرويس‌های خارجی معمولا علائمی دارد که ما تاکنون چنين علائمی در اين ترور نديده‌ايم. ايشان يک دانشجو با ويژگی‌های خاص خود بوده و به شهادت رسيده است و هنوز معلوم نيست که سرويسی پشت قضيه ترور ايشان باشد.

مصلحی درباره گروهک پژاک نيز گفت:‌ اين گروهک توسط غربی‌ها حمايت می‌شود و کشوری که رييس اين گروهک در آن زندگی می‌کند از ما برای مقابله با اين گروهک سند خواسته است که چند بار اين اسناد در اختيار آن‌ها قرار گرفته است.

وزير اطلاعات در پايان گفت: اخيرا سپاه در غرب کشور اقدامات خوبی انجام داده است و لطمه‌های زيادی به اين گروهک وارد شده است و اين‌طور نيست که بگوييم که آن‌ها فعاليت گسترده‌ای در منطقه داشته باشند؛ اما آن‌ها برای مقابله با اقدامات گسترده سپاه در منطقه مقابله‌های ايذايی داشته‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016