دوشنبه 3 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فارس: تأسيس دانشگاه "جامع بين‌المللی ايرانيان" کاملاً متوقف شد

خبرگزاری فارس: عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس از توقف کامل تأسيس دانشگاه بين‌المللی ايرانيان خبر داد.

حجت‌الاسلام عليرضا سليمی عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اعلام اين خبر گفت:‌ شورای عالی انقلاب فرهنگی،‌ بررسی تأسيس دانشگاه جامع بين‌المللی ايرانيان را از دستور کار خود خارج کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: مؤسسان اين دانشگاه درخواست راه‌اندازی شعبه‌ای در شهر تهران را داشتند، ايجاد شعبه دانشگاه دولتی يا غيردولتی در شهر تهران از حيطه اختيارات وزارت علوم خارج است، وزير علوم نيز با حضور در کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس به اين امر تأکيد کرد.

سليمی خاطرنشان کرد: با توجه به اينکه شورای عالی انقلاب فرهنگی، تأسيس دانشگاه جامع بين‌المللی ايرانيان را از دستور کار خود خارج کرده و همچنين وزارت علوم تأسيس اين دانشگاه را در حيطه کاری خود نمی‌داند، بنابراين عملاً تأسيس اين دانشگاه متوقف شده است.

اين نماينده مجلس در پاسخ به اين سؤال که آيا اقدامات ديگری برای تأسيس اين دانشگاه انجام خواهد شد، تأکيد کرد: خير، کاملاً تأسيس دانشگاه بين‌المللی ايرانی متوقف شده است و اگر بخواهند دوباره درباره تأسيس اين دانشگاه اقدامی کنند، نمايندگان مجلس اين تحرکات را رصد خواهند کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016