سه شنبه 11 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افزايش شمار مؤسسات تک‌ جنسيتی در ايران، ايسنا

مدير کل دفتر آموزش‌های آزاد وزارت علوم، تحقيقات و فناوری از تصويب ايجاد سه موسسه تک جنسيتی در استان‌های خراسان جنوبی، البرز و قم خبر داد.

غلامعلی نادری در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)،‌ افزود: مجوز قطعی برای سه موسسه تک جنسيتی در قم (موسسه تک جنسيتی پسرانه با عنوان «طلوع مهر»)، البرز(موسسه تک‌ جنسيتی دخترانه با عنوان« رسام») و شهر مشهد ( موسسه تک جنسيتی دخترانه با عنوان« فردوسی مشهد» صادر شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه اسامی اين موسسات به سازمان سنجش اعلام شده است و اين موسسات می‌توانند برای سال تحصيلی جديد پذيرش دانشجو داشته باشند، اظهار کرد: موسسه تک جنسيتی شهر قم در رشته‌های علوم‌ انسانی، موسسه تک جنسيتی شهر البرز برای رشته‌های هنر و موسسه تک جنسيتی مشهد برای رشته‌های علوم انسانی دانشجو پذيرش می‌کنند.

نادری افزود: هر سه دانشگاه تک‌جنسيتی ذکر شده در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپيوسته دانشجو پذيرش خواهند کرد.

مدير کل آموزش‌های آزاد وزارت علوم در خاتمه با بيان اينکه درخواست‌های ديگری در زمينه ايجاد موسسات تک جنسيتی به وزارت علوم ارائه شده است که در دست بررسی است، اضافه کرد: سال گذشته نيز به دو موسسه غيرانتفاعی تک جنسيتی دخترانه ابرار و رفاه در تهران مجوز پذيرش دانشجو داده شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016