شنبه 15 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روايت آيت‌الله مصباح يزدی از واکنش رهبری به غش کردن يک خانم از شوق ديدار، مهر

آفتاب: آيت‌الله محمد تقی مصباح يزدی شامگاه جمعه در جلسه تفسير شرح نصايح امام محمد باقر (ع) به جابر بن يزيد جعفی که به مناسبت ايام ماه مبارک رمضان در دفتر رهبری در قم برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: اگر کسی خوشحال باشد از اينکه مردم او را دوست دارند و او هم از اين بابت می‌تواند مردم را به راه حق و سعادت راهنمايی کند اين امر ارزشمند است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان خاطره‌ای از سفر مقام معظم رهبری در سال گذشته به قم اظهار داشت: در يکی از اين ديدار‌ها حاضرين در مجلس نسبت به رهبر معظم انقلاب ابراز علاقه کردند و حتی در اين بين خانمی از شوق ديدار رهبری غش کرد که رهبر معظم انقلاب در پاسخ به اين ابراز احساسات فرمودند من خدا را شکر می‌کنم که به من فهماند، اين دوستی و محبت مردم نسبت به من برای خودم نيست بلکه به دليل علاقه‌ای است که مردم به دين دارند.

عضو خبرگان رهبری با بيان اينکه همه دوست دارند، مردم از آن‌ها تعريف کنند افزود: اين امر آفتی است که انسان‌ها بايد با آن مبارزه کنند تا با تعريف ديگران شاد و با مذمت آن‌ها ناراحت و اندوهگين نشوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016