چهارشنبه 2 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار نقدی: المپيک ۲۰۲۰ را در مصر و فلسطين آزاد شده برگزار می کنيم، مهر

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: اميدواريم گرامی داشت آزادی فلسطين را با يک رويداد بزرگ بين المللی همچون المپيک ۲۰۲۰ برگزار کنيم.

به گزارش خبرگزاری مهر، در همايش تجليل از ورزشکاران حامی فلسطين که در سالن همايش های بين الملی صدا و سيما برگزار شد، با اشاره به فرمايش امام خامنه ای (حفظه الله) در خصوص محاصره رژيم صهيونيستی گفت: همانطور که امام خامنه ای (حفظه الله) فرمودند رژيم صهيونيستی در محاصره مجاهدان اسلام قرار دارد. به صهيونيست ها توصيه می کنيم اثاثيه منازل شان را برداشته و به کشور های خود برگردند و اگر خيلی بر ماندن اصرار دارند بايد بدانند زمانی فرا خواهد رسيد که حتی فرصت جمع کردن چمدان های شان را هم نخواهند داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: به سران اين رژيم توصيه می کنيم که از سرنوشت شاه مخلوع ايران، مبارک، بن علی و قذافی عبرت بگيرند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با تقدير ويژه از عملکرد ورزشکاران کشورمان در تحقير ورزشکاران رژيم صهيونيستی و خودداری از مسابقه با آن ها تصريح کرد: ابتکار عمل ورزشکاران عزيزمان که از مسابقه با ظالمان اشغالگر و به رسميت شناختن آن ها خودداری کردند يک حرکت جوانمردانه در راستای دفاع از مردم مظلوم فلسطين بود که به الگويی در سطح جهان تبديل شد و يکی از مصاديق بارز آن حمايت قهرمان نامی فوتبال جهان از آزادی فلسطين می باشد.

وی ادامه داد: برخی افراد بی اطلاع از ارزش های اسلامی اين عمل ورزشکاران ما را بی اثر قلمداد می کردند اما امروز به لطف همين ايستادگی های ملت بزرگ ايران که ورزشکاران عزيز نيز در آن سهم به سزايی دارند، بيداری عظيم اسلامی در جهان اسلام شکل گرفته است.

نقدی به الگوگيری ورزشکاران کشورهای اسلامی از حرکت جوانمردانه ورزشکاران کشورمان اشاره کرد و گفت: حرکت ورزشکاران ما الهام بخش ورزشکاران کشورهای اسلامی است. امروز تيم های ورزشی رژيم صهيونيستی نمی توانند در هيچ يک از کشورهای اسلامی حضور يابند و اين رژيم با يک تحريم گسترده ورزشی از جانب کشورهای اسلامی و برخی کشورهای مستقل مواجه است.

وی با تاکيد بر وجهه ضد صهيونيستی قيام ملت ها خاطر نشان کرد: محور انقلاب های مردمی در جهان اسلام، قيام عليه صهيونيست هاست و داشتن وجهه ضد صهيونيستی شاخصه اصلی است که مردم در کشورهای اسلامی برای انتخاب دولتمردان شان در نظر دارند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اين مطلب که آزادی قدس شريف حتمی است تصريح کرد: نتيجه نهايی بيداری اسلامی آزادی قدس شريف است و ما ان شاءالله آزادی فلسطين را با برگزاری يک رويداد بين المللی ورزشی همچون المپيک ۲۰۲۰ در مصر و فلسطين آزاد شده، گرامی خواهيم داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016