دوشنبه 28 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سپاه پاسداران: مقر اصلی ضد انقلاب در شمال‌غرب تخليه شد، ايسنا

نيروهای سپاه در ارتفاع مهم مرزی سردشت مستقر شدند

نيروی زمينی سپاه، با صدور اطلاعيه‌ای اعلام کرد که مقر اصلی ضد انقلاب تخليه و رزمندگان قرارگاه حمزه سيدالشهداء(ع) در ارتفاع مهم مرزی سردشت مستقر شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)،در اطلاعيه روابط عمومی نيروی زمينی سپاه آمده است: بدنبال عمليات‌ اقتدار آميز و قاطع اخير رزمندگان غيور، يگان‌هايی از قرارگاه حمزه سيدالشهداء(ع) نيروی زمينی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شمال غرب کشور که در راستای برقراری امنيت پايدار برای مردم منطقه و پاکسازی نقاط آلوده از لوث وجود عناصر گروهک‌های ضد انقلاب صورت پذيرفت، قبل از پايان ضرب‌العجل تعيين شده، با تحميل اراده رزمندگان اسلام، شب گذشته مقر اصلی اشرار و تروريست‌ها در ارتفاع مهم جاسوسان واقع در نقطه مرزی سردشت تخليه و پاکسازی شد.

اين اطلاعيه افزوده است: پس از انجام عمليات تخليه و پاکسازی، رزمندگان اسلام از صبح امروز به طور کامل بر روی اين ارتفاع مستقر شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016