جمعه 1 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی نژاد در جمع مديران رسانه های آمريکايی: در صورت تامين سوخت راکتور تهران نيازی به غنی سازی ۲۰ درصد نيست، ايرنا

نيويورک - رييس جمهوری اسلامی ايران بار ديگر اعلام کرد در صورتی که آژانس سوخت راکتور تحقيقاتی تهران را تامين کند ديگر نيازی به غنی سازی ۲۰ درصد نداريم.

به گزارش ايرنا آقای محمود احمدی نژاد در مديران و سردبيران ارشد رسانه های مختلف آمريکا و در پاسخ به سوالی در اين خصوص اظهار داشت : ما برای درمان ۸۰۰ هزار بيمار نياز به سوخت ۲۰ درصد برای راکتور تحقيقاتی تهران داريم، اگر آژانس و يا کشورهای توليد کننده تضمين دهند که سوخت اين راکتور را تامين می کنند، غنی سازی ۲۰ درصدی را متوقف می کنيم.
رييس جمهوری اسلامی ايران افزود : تهران برای توليد غنی سازی ۲۰ درصدی کارخانه تاسيس و هزينه های زيادی را متحمل شده است ، درصورتی که ديگران به ما سوخت بفروشند، دليلی برای غنی سازی وجود ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


احمدی نژاد به پرسش های رسانه های مطرح آمريکا پاسخ داد (فوری)

نيويورک – دکتر محمود احمدی نژاد، رييس جمهوری اسلامی ايران که برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل به نيويورک سفر کرده است، روز پنجشنبه به سوالات مديران رسانه های عمده آمريکا پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ايرنا، رييس جمهوری در نشستی با ۲۰ نفر از شخصيت های رسانه ای آمريکايی که در هتل 'واريک' محل اقامت وی برگزار شد، اظهار داشت که در صورت تامين سوخت راکتور تهران که از آن به منظور تهيه راديو-دارو استفاده می شود، غنی سازی ۲۰ درصدی متوقف خواهد شد.

وی همچنين از سياست غرب را در قبال تحولات جاری خاورميانه به شدت انتقاد کرد و خواستار واگذاری حق تصميم گيری به مردم و مسئوليت حفظ امنيت خاورميانه به کشورهای منطقه شد.

بر اساس اين گزارش، احمدی نژاد همچنين گفت رييس جمهوری آمريکا که با شعار تغيير بر سر کار آمد، فرصت خوبی برای دولت آمريکا و جهان بود ولی از اين فرصت خوب استفاده نشد.

رييس جمهوری اسلامی ايران وجود بحران اقتصادی در ايران را وارد ندانست اما گفت برخی مشکلات اقتصادی وجود دارد که دولت با انجام اقدامات زيربنايی در صدد رفع آنها بر آمده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016