یکشنبه 8 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی مطهری استعفای خود را پس گرفت، خانه ملت

نماينده مردم تهران با اشاره به اعلام وصول طرح سوال از رئيس جمهور از سوی هیأت رئيسه، گفت: با اين اتفاق،‌ طرح استعفای خود را از نمايندگی مجلس پس گرفتم.

علی مطهری در گفت و گو با خبرنگار سياسی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اعلام وصول طرح سوال از رئيس جمهور از سوی هیأت رئيسه، گفت: با اين اتفاق،‌ طرح استعفای خود را از نمايندگی مجلس پس گرفتم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


طراحان سئوال از رئيس جمهور که در جلسه علنی روز يکشنبه به دنبال تکميل تعداد امضاهای مورد نياز برای اين طرح بودند پس از آنکه تعداد امضاها را به ۷۳ امضا (نصاب قانونی) رساندند، طرح مذکور را به محمدرضا باهنر نائب رئيس مجلس که رياست جلسه امروز يکشنبه مجلس را پس از لاريجانی عهده دار شد تقديم کردند.

پيش از اين هيئت رئيسه مجلس از رسيدن امضاهای طرح سئوال از رئيس جمهور به ۶۹ امضا خبر داده و اعلام کرده بود که اين طرح از نصاب لازم افتاده است.

طبق آئين نامه مجلس طرح سئوال از رئيس جمهور پس از تحويل به هيئت رئيسه مجلس بدون نياز اعلام وصول مستقيما به کميسيون های تخصصی مربوطه ارجاع داده می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016