شنبه 28 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جنازه فرزند محسن رضايي به خاك سپرده شد، ایسنا

پيكر احمد رضايي، فرزند محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام صبح امروز(شنبه) پس از برگزاري مراسم تشييع، در يكي از شبستان‌هاي امامزاده صالح به خاك سپرده شد.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اين مراسم با حضور علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي و جمعي از فرماندهان نظامي همچنين چهره‌هاي سياسي و ورزشي كشورمان برگزار شد.

سردار طلايي، سردار فضلي، سردار كارگر، سردار علايي، قاليباف، عادل آذر، طلايي‌نيك، اميرعلي اميري، روح‌الاميني، محمد علي رامين، فتح‌الله‌زاده و عباس جديدي از جمله شخصيت‌ها حاضر در اين مراسم بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايسنا، آيت‌الله موحدي كرماني بر پيكر احمد رضايي نماز اقامه كرد.

پيكر مرحوم احمد رضايي پس از تشييع در ميان مردم، فرماندهان و مسوولان براي خاكسپاري به امامزاده صالح منتقل و با حضور جمع كثيري از اقوام، شخصيت‌هاي روحاني و نظامي و همچنين مردم منطقه اطراف امامزاده صالح در يكي از شبستان‌هاي اطراف امامزاده صالح به خاك سپرده شد.

احمد رضايي شنبه هفته گذشته در هتل گلورياي دبي درگذشت و پيكر او روز گذشته به تهران منتقل شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016