یکشنبه 20 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون امنيتی وزير کشور: تامين امنيت برای سفارتخانه انگليس تشديد شده است، ايسنا

برای برقراری امنيت در انتخابات آينده تدابير لازم اتخاذ شده است


معاون امنيتی، انتظامی وزير کشور در خصوص عملکرد کارگروه تشکيل شده در بحث تامين امنيت سفارتخانه بريتانيا، امنيت انتخابات، همچنين سرانجام طرح جامع امنيتی مرز و طرح حريم امنيتی مرز توضيحاتی ارائه داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علی ‌عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، در خصوص عملکرد کارگروهی که برای بررسی حوادث اخير و تامين امنيت بيشتر سفارتخانه انگلستان تشکيل شده بود، با تاکيد بر اين‌که «مراقبت از سفارتخانه انگلستان نسبت به قبل تشديد شده است» اظهار کرد: در مورد بحث امنيت سفارتخانه‌ها از قبل تدابيری انديشيده شده است حال اين‌که موردی پيش آيد دليل بر اين نيست که همه سفارتخانه‌ها تهديد می‌شوند.

وی تاکيد کرد‌: ما در مورد امنيت سفارتخانه‌ها مشکلی نداريم و وظايفی که در راستای امنيت سفارتخانه‌ها بايد مد نظر قرار بگيرد انجام می‌شود.

معاون امنيتی، انتظامی وزير کشور همچنين در ادامه با بيان اين‌که «برقراری امنيت انتخابات در همه انتخاب‌ها مورد توجه بوده و در انتخابات مجلس آينده نيز در اين خصوص تدابير لازم اتخاذ شده تا مشکلی بوجود نيايد» افزود: وزارت کشور تمام تمهيدات لازم در جهت برقراری امنيت در بحث انتخابات آينده را لحاظ می‌کند.

عبد‌اللهی همچنين از تشکيل کميته‌های لازم در راستای اجرای طرح جامع امنيتی مرز خبر داد و گفت: اين کميته‌ها در حال بررسی هستند تا ان‌شا‌ءالله اين طرح مورد تصويب نهايی قرار بگيرد.

وی همچنين اظهار کرد: طرح حريم امنيتی مرز نيز در شش استان در حال اجرا شدن است و بر اساس اولويت‌بندی‌هايی که در نظر داريم همچنين با تهيه دستو‌رالعمل اجرايی سعی می‌کنيم اين طرح را در تمامی استان‌ها پياده کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016