پنجشنبه 29 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آمانو خواستار همکاری کامل ايران با بازرسان شد، تمام تاسيسات بازرسی می شود، مهر

مديرکل آژانس بين المللی انرژی اتمی بی توجه به همکاری شفاف ايران در تمام بازرسی های انجام شده گفت موفقيت ماموريت بازرسان آژانس در ايران به همکاری مقامات اين کشور بستگی دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری مهر، "يوکيا آمانو" مديرکل آژانس بين المللی انرژی اتمی در گفتگويی که امروز پنج شنبه در روزنامه فايننشال تايمز آلمان منتشر شد با اشاره به سفر بازرسان آژانس به ايران از دولت اين کشور خواست با آنان همکاری کامل داشته باشد.

وی با بيان اين که آژانس بدنبال بازرسی از تمام مدارک و تاسيسات هسته ای ايران است گفت: ما خواستار بررسی هر چيزی هستيم که شائبه استفاده نظامی از آن وجود داشته باشد.

به گفته آمانو موفقيت ماموريت بازرسان در ايران به ميزان همکاری اين کشور با بازرسان بستگی خواهد داشت. بر اساس اين گزارش سفر بازرسان آژانس به ايران اواخر ماه جاری ميلادی (هشتم بهمن ماه) نخستين سفر از اين نوع از سال ۲۰۰۸ تا کنون به شمار می رود.

گفتنی است آخرين گزارش آمانو از برنامه هسته ای ايران مبتنی بر اسناد و شواهد ارائه شده از سوی سازمانهای جاسوسی غربی و منطقه ای و شامل برخی ادعاهای مطرح شده از سوی اين سازمانها در مورد برنامه هسته ای ايران است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016