سه شنبه 11 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارش ويژه از مراسم اعطای جايزه "هانری لانگ لوا" به فاطمه معتمدآريا (با عکس)

فاطمه معتمدآريا، بازيگر نامدار سينمای ايران شب گذشته جايزه هانری لانگ لوا را دريافت کرد. وی به‌هنگام دريافت جايزه گفت: "سينما به ما عشق ورزيدن، محبت کردن و تقسيم اين عشق را آموخته است. برای اين‌که يادمان نرود ما انسان‌ها يکديگر را دوست داريم؛ با هر زبان و با هر رنگ و هر مذهبی که داريم و ما به اين دوستی مفتخريم." عکس‌های اين مراسم را در بخش "ديدنی‌ها" ببينيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


افتخاری جهانی برای سينمای ايران

جايزه جهانی «هانری لانگ لوا» به فاطمه معتمدآريا بازيگر نامدار سينمای ايران اعطا شد.

مارينا ولادی بازيگر سرشناس سينمای فرانسه جايزه هانری لانگ لوا را به پاس مجموعه فعاليت‌های سينمايی و تلاش برای ارتقاء حرفه سينما، حفظ ارزش‌های فرهنگی حرفه‌ی بازيگری و تعهد برای حفظ حرمت روح هنر سينما، جايزه ارزشمند «هانری لانگ لوا» را به فاطمه معتمدآريا اعطا نمود.

فاطمه معتمدآريا هنگام دريافت اين جايزه، چنين گفت:
همه‌ی ما امشب دليل مشترکی برای با هم بودن داريم. بی‌آن‌که بينديشيم به چه زبانی حرف می‌زنيم و در کدام کشور زندگی می‌کنيم، و از کجای جهان به اين‌جا آمده ايم. بی‌آن‌که بگوئيم در سرزمين‌مان سياست‌مداران چه چيز را بين خودشان بده‌بستان می‌کنند. ما صلح، آرامش و زيبايی را بين خودمان تقسيم می‌کنيم و سهم خود را نيز برمی‌داريم.

سينما به ما عشق ورزيدن، محبت کردن و تقسيم اين عشق را آموخته است. برای اين‌که يادمان نرود ما انسان‌ها يکديگر را دوست داريم؛ با هر زبان و با هر رنگ و هر مذهبی که داريم و ما به اين دوستی مفتخريم.

[گزارش تصويری ويژه از اين مراسم را با کليک اين‌جا ببينيد]

فريد فربد
پاريس - سه‌شنبه ۳۱ ژانويه ۲۰۱۲


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016