جمعه 21 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فراخوان صدای موج سبز: جنبش سبز لندن بمناسبت ۲۵ بهمن روز مقاومت و آزادی

دوستداران آزادی که توان آن را دارید که صدای خسته آزادگان در بند را به صورت رسا به گوش جهانیان برسانید ، ۲۵ بهمن را به روز مقاومت در مقابل زندان، شکنجه، اعدام درآوریم.

دوستداران میهن که درد صد ساله دیکتاتوری را به دوش خود حمل کرده اید و زخمهای ۳۳ ساله را به جان خریده اید ،بیایید از درخت ندا ایران تا خانه ایران (سفارت ایران) یک زنجیر انسانی بسازیم و خواهان آزادی کلیه زندانیان سیاسی از جمله خانم رهنورد، آقایان موسوی و کروبی ،آزادی مطبوعات, حق شهروندی و برکناری نظام دیکتاتوری باشیم

بیایید در این روز با هر نام و نشان, به ندای مردم ایران ،در کنار درخت ندای آزادی در لندن ،حضور به هم رسانیم و فریاد آزادی خواهانه خود را به گوش دیکتاتوری ایران برسانیم ،که ما هستیم و آمده ایم تا از ملت ایران پشتیبانی کرده و استبداد و تبعٻۻ را برای همیشه از ایران ریشه کن کنیم.

در این روزهای پر درد، که چه خودی و ناخودی، همه در زیر تیغ استبداد جمهوری اسلامی قرار دارند، جای نشستن نیست. انسانها بردار رفته و انسانهای در زیر دار ایستاده اند و این من و تو هستیم که باید این نظام را از بنیاد بسازیم نه ناوگانها و سربازان بیگانه.

بیاید با فریاد:
نه جنگ، نه جمهوری اسلامی، زنده باد آزادی، پاینده ایران، خواستار حکومت مردمی در ایرانمان باشیم.

مکان : بین سفارت ایران و درخت ندای ایران، گوشه ی ایرانیان.
Near the junction of Kensington Road and Exhibition Road
زمان : سه شنبه ۱۴/۰۲/۲۰۱۲ ساعت ۳ تا ۵ بعد از ظهر

www.greenwavevoice.com
info@greenwavevoice.com
f: Green Wave Voice _ صدای موج سبز
SMS: 00447580799132
m: 00447886662057



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016