دوشنبه 7 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جزئيات تازه‌ای از ممنوع‌الخروج شدن احمدرضا عابدزاده


خبرگزاری مهر: دروازه‌بان پيشين تيم ملی فوتبال ايران و باشگاه‌های استقلال و پرسپوليس که به خاطر شکايت يک پزشک ممنوع الخروج و به تحمل ۵۴ ضربه شلاق محکوم شده بود، با وجود پيگيری‌های زياد در چند روز اخير هنوز موفق به حل مشکل خود نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمدرضا عابدزاده که در ابتدای تعطيلات نوروز قصد داشت به همراه خانواده برای ديدار پسرش به آمريکا سفر کند، در فرودگاه متوجه ممنوع الخروج بودن خود شد و پش از پيگيری های لازم متوجه شد به خاطر شکايت يک پزشک و رای دادگاه به تحمل ۵۴ ضربه شلاق محکوم شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عابدزاده که گذرنامه اش در فرودگاه توقيف شد پس از تعطيلات ابتدايی نوروز در دادسرای ارگ حاضر شد تا مشکلش را حل کند اما با وجود پيگيری های فراوان هنوز موفق به حل مشکل خود نشده و صبح روز دوشنبه با حضور در سازمان نظام پزشکی از پزشک معالج خود شکايت کرد تا اين پرونده وارد فاز جديدی شود.

دروازه بان پيشين تيم ملی فوتبال ايران در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به اتفاقاتی که طی روزهای گذشته برايش افتاده است گفت: من يک آدم ورزشی هستم و نمی خواهم حرف های غير ورزشی بزنم اما از برخوردهايی که طی روزهای گذشته با من صورت گرفته بسيار ناراحت هستم و انتظار چنين نامهربانی هايی را ندارم. من برای شادی دل اين مردم سختی های زيادی را کشيده ام اما متاسفانه برخوردهای ناخوشايند با من ادامه دارد.

عابدزاده ادامه داد: آقايانی که برای من حکم بريده اند و من را به تحمل ۵۴ ضربه شلاق محکوم کرده اند رفته اند مسافرت و کسی نيست که به پرونده من رسيدگی کند. در روزهای گذشته بارها به دادسراهای مختلف مراجعه کردم اما کسی نيست که پاسخگوی من باشد و قاضی که اين حکم را صادر کرده به مسافرت رفته است.

وی با انتقاد از حکمی که غيابی برای او صادر شده است گفت: از مسئولان محترم قضايی می خواهم که به اين موضوع رسيدگی کنند که چطور می شود که آقايان احمدرضا عابدزاده را در اين مملکت پيدا نکردند و برايش غيابی حکم صادر کردند. اگر اين حکم حق من بود حرفی نبود اما اگر نتوانند مرا پيدا کنند و حکم غيابی صادر کنند بحث ديگری است. اين يعنی بدرفتاری با کسی که دل اين مردم را بارها شاد کرده است.

احمدرضا عابدزاده ادامه داد: حرف های ناگفته زيادی برای گفتن دارم اما فعلا خودم را کنترل می کنم تا اين حرف ها را بر زبان نياورم. با اين حال کوتاه هم نمی آيم و اين پرونده را تا انتها پيگيری خواهم کرد. صبح دوشنبه هم به نظام پزشکی رفتم و از پزشکی که سال ۷۲ زانويم را عمل کرده شکايت کردم. با چند بازيکن ديگر هم که از کار دکتر مددی شاکی بودند صحبت کردم و مطمئن باشيد تا انتها پيگير اين مسئله خواهم بود تا ثابت کنم حق با کيست.

عابدزاده در ادامه گفتگويش با خبرنگار مهر خاطرنشان کرد: با برخوردی که با من داشتند به حال خودم افسوس خوردم که اين همه برای اين کشور زحمت کشيدم و حالا اينگونه با من برخورد می کنند. اين بدرفتاری ها جواب زحمات من نبود. آقايان تعطيلات من را خراب کرده اند و خودشان رفته اند مسافرت. من بعد از يکسال می خواستم بروم پسرم را ببينم اما مجبور شدم همسرم را تنها بفرستم.

وی افزود: پزشکی که در سال ۷۲ زانويم را عمل کرده مرتکب اشتباه شده و به تاييد پزشکان آلمانی اين عمل باعث کوتاه و بلند شدن پايم شده است. اگر اين عمل درست صورت می گرفت من می توانستيم تا ۴۰ سالگی به فوتبالم ادامه دهم. پزشکان آلمانی هم در حالی به شدت عصبانی بودند گفتند اگر اين پزشک در آلمان چنين عملی را انجام می داد اعدامش می کردند.

عابدزاده در پايان گفت: با وجود اينکه بسيار عصبانی و ناراحت هستم اما خودم را کنترل کرده ام و سعی می کنم حرف های ناگفته بسياری که دارم را نگويم. اما مطمئن باشيد تا انتها اين موضوع را رسيدگی خواهم کرد تا به همه ثابت شود حق با چه کسی است. متاسفانه کم لطفی آقايان به عابدزاده تمامی ندارد اما من کوتاه نمی آيم و حرفم را می زنم و اين پرونده را هم با جديت بيشتری پيگيری خواهم کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016