پنجشنبه 10 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

زندانی کُرد، رضا شريفی بوکانی: آقای سحرخيز ما خود را در کنار شما و ديگر رهبران سبز می‌دانيم

بر اساس گزارش وب‌سايت هفته، روز ۷ فرودين ۱۳۹۱ پيام تبريک رضا شريف بوکانی به عيسی سحرخيز و کيوان صميمی منتشر شده است. رضا شريفی بوکانی زندانی سياسی کُرد است که به خاطر فعاليت‌های سياسی خود به ۳۰ سال و شش ماه حبس محکوم شده است. او هم اکنون دوران محکوميت خود را در زندان رجايی‌شهر کرج طی می‌کند.
لازم به ذکر است که کيوان صميمی و عيسی سحرخيز مدتی‌ست به دليل بيماری‌، از زندان اوين به بيمارستان منتقل‌شده‌اند.

متن پيام تبريک رضا شريفی بوکانی در زير آمده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خدمت دو دوست عزيزم، آقايان عيسی سحرخيز و کيوان صميمی
ايام نوروز است و شما در گوشه‌های بيمارستان‌ها جشن می‌گيريد. با اين وجود بهار است و بهار زيبای زندگی را به شما دو بزرگوار و خانواده‌های ارجمندتان تبريک عرض می‌کنم و در اين سال جديد برايتان تندرستی آرزومندم.
دوست عزيزم آقای سحرخيز، امروز من به عنوان يکی از مردم کردستان در شما يک رزمنده‌ آزاديخواه می‌بينم که پای‌بند حقوق بشر هستيد و به اين دليل ميان مردم کردستان از احترام ويژه برخورداريد.
من از همان مردمی می‌‌گويم که طی بيش از سه دهه حاکميت نظام جمهوری اسلامی زير فشار فقر و ظلم و ستم‌های فراوان زندگی کرده‌است. من يقين دارم مردم کردستان مبارزه خود عليه بيدادگری را ادامه می‌دهند و تا رسيدن به آزادی و نظامی که شان انسان را رعايت کند از پا نخواهند نشست، همانطور که شما برای آزادی مبارزه می‌کنيد. پس در کنار شما هستيم و خواهيم ماند.
همزمان با نوروز اميدوارم و آرزو می‌کنم که رهبران و مسولين نظام متوجه باشند که استبداد را نيز پايانی‌ست و عمر ديکتاتوری نيز به پايان می‌رسد. ملت بزرگ ايران را نمی‌توان در يک زندان بزرگ به نام ايران حبس کرد. مستبدان نمی توانند اين ملت بزرگ را برای هميشه در حبس نگه دارند.
دوست عزيزم آقای سحرخيز شما در کنار جنبش آزاديخواهانه‌ی سبز هزينه پرداخت‌کرده‌ايد. نه تنها از مقام گذشته‌ايد بلکه سلامتی خود را نيز هزينه می‌کنيد.
در اين روزهای آغاز سال به رهبران خستگی ناپذير جنبش سبز آزاديخواهی ايران و به تمام انسان‌هايی که همچون شما از خود‌گذشته‌اند تا سبزی و آزادی به جامعه بازگردد درود می‌فرستم و سالی نيکو آرزو می‌کنم.

رضا شريفی بوکانی
سالن شماره ۱۲ زندان رجايی‌شهر کرج

منبع خبر: وب سايت مجله‌ی هفته، چاپ مونترال


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016