دوشنبه 21 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرلشگر فيروزآبادی: امام با پيشنهاد هاشمی درباره رابطه با آمريکا مخالفت کرده بودند


خبرگزاری فارس: عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به صحبت‌های اخير آيت‌الله هاشمی رفسنجانی در خصوص رابطه با آمريکا گفت: امام (ره) در همان زمان با آن پيشنهاد مخالفت کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر سيد‌حسن فيروزآبادی رئيس ستاد کل نيروهای مسلح در حاشيه سالروز شهادت شهيد صياد شيرازی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی در خصوص مطرح شدن رابطه با آمريکا از سوی آيت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: کسی در رابطه با آمريکا صحبتی نکرده است يکی از آقايان با خبرنگاران گفت‌وگو کرده و خاطره‌ای از زمان امام نقل کرده که نامه‌ای در اين خصوص به ايشان داده و امام هم آن را نپذيرفته است.

وی افزود: آمريکا خودش را خفه می‌کند که راه مذاکره با ايران را باز کند.

فيروزآبادی ادامه داد: امام با آن پيشنهاد آقای هاشمی رفسنجانی مخالفت کردند و به آن عمل نکردند و بعدا هم هيچ گاه اين نظر مورد تائيد شورای عالی امنيت ملی و مقام معظم رهبری قرار نگرفته و هرگز در دستور کار نظام نبوده است.

رئيس ستاد کل نيروهای مسلح تاکيد کرد: اختيار تصميمات کلان نزد ولی امر است و ايشان هم کارشناسانی اعم از نظامی و سياسی در کنار خود دارند که اوضاع را بررسی می‌کنند و تاکنون چنين تصميمی از سوی ايشان گرفته نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016