دوشنبه 21 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی اکبر صالحی: شرطی قبل از مذاکره با ۱+۵ پذيرفته نخواهد شد

خبرگزاری مهر ـ وزير امور خارجه کشورمان با بيان اينکه تلاش می‌کنيم در مذاکرات با گروه ۱+۵ هر دو طرف به صورت برد-برد به نتايج راضی‌کننده‌ای دست يابند، گفت: اميدواريم در اين نشست قدم‌هايی رو به جلو برداشته شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، علی‌اکبر صالحی درباره برخی اخبار منتشر شده در رسانه‌های غربی مبنی بر اينکه ۱+۵ در مذاکرات آتی با ايران شروطی را مطرح خواهد کرد، گفت: موارد مطرح شده تنها موضوعات رسانه‌ای است و ما نمی‌توانيم مبنای قضاوت خودمان را مسائل منعکس شده در رسانه‌ها قرار دهيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزير امور خارجه کشورمان ادامه داد: گذاشتن هر شرط و شروطی قبل از نشست يعنی نتيجه‌گيری قبل از مذاکره که کاملا بی‌معناست و هيچ يک از طرفين شروطی را که قبل از مذاکره گذاشته می‌شود نخواهد پذيرفت.

وی با بيان اينکه گروه مذاکره کننده جمهوری اسلامی ايران بدون توجه به اين اخبار و با قدرت و عزتمندی در نشست شرکت کرده و مواضع جمهوری اسلامی ايران را با قاطعيت مطرح می‌کند، گفت: ما در اين نشست نظراتی داريم و ۱+۵ نيز نظرات خود را دارد، اما بايد به مشترکاتی دست يابيم.

صالحی با اظهار اميدواری به اينکه اين نشست نسبت به نشست‌های گذشته نتايج مثبتی داشته باشد، گفت: اميدوارم در مذاکره آتی يک قدم رو به جلو برداشته شود.

اين عضو هيات دولت با اشاره به مواضع اخير گروه ۱+۵ گفت: اميدواريم ۱+۵ صادقانه پای ميز مذاکره بنشيند و ما نيز با نيت صادقانه تلاش می‌کنيم هر دو طرف به صورت برد-برد به نتيجه مرضی‌الطرفين برسند تا هم جمهوری اسلامی ايران به حق و حقوق خود دست يابد و هم نگرانی گروه ۱+۵ از آنچه تاکنون اعلام کرده برطرف شود.

وزير امور خارجه کشورمان درباره نهايی شدن مکان مذاکره با ۱+۵ نيز گفت : همان طور که قبلا هم گفتم اين موضوع از سوی مسئولان مذاکره کننده اعلام خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016