سه شنبه 22 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آزادسازی کامل قيمت بنزين آزاد در فاز دوم هدفمندی

خبرگزاری فارس: يک مقام آگاه گفت: قيمت بنزين آزاد به گونه‌ای تغيير می‌کند که در فاز سوم هدفمندی نيازی به تغيير آن وجود نخواهد داشت و عملا به حداکثر ميزان پيش بينی شده در قانون هدفمندی يارانه‌ها خواهد رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يک مقام آگاه در وزارت نفت در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با بيان اينکه قيمت بنزين فوب خليج‌فارس در حال حاضر نسبت به گذشته تغيير کرده است، گفت: در مراحل نهايی بررسی قيمت بنزين در ستاد هدفمندی يارانه‌ها دو سناريو مطرح بود که در هر دو سناريو قيمت بنزين آزاد به گونه‌ای تغيير می‌کند که در فاز سوم هدفمندی نيازی به تغيير آن وجود نخواهد داشت و عملا به حداکثر ميزان پيش بينی شده در قانون هدفمندی يارانه‌ها خواهد رسيد.

وی با اشاره به نهايی شدن تصميم دولت درباره قيمت بنزين افزود: تفاوت اين دو سناريو درباره قيمت بنزين يارانه‌ای و سهميه‌بندی بود که يکی از اين دو سناريو بر ثابت ماندن قيمت و ميزان سهميه بنزين يارانه‌ای استوار است.

فارس پيش از اين از ثابت ماندن قيمت بنزين يارانه‌ای و افزايش قيمت بنزين آزاد به هزار تومان در فاز دوم هدفمندی يارانه‌ها خبر داده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016