سه شنبه 22 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزارت اطلاعات: دستگيری اعضای يک شبکه تروريستی اسرائيل

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی با انتشار اطلاعيه‌ای اعلام کرد طی سلسله عملياتی که در چند استان مرزی و مرکزی کشور انجام شد، "تروريست‌های وابسته به اسرائيل" به دنبال ماه‌ها "اقدامات اطلاعاتی – عملياتی پيچيده و متهورانه" بازداشت شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزارت اطلاعات از دستگيری اعضای يک شبکه تروريستی وابسته به رژيم صهيونيستی خبر داد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، متن اين اطلاعيه به شرح ذيل است: به استحضار ملت شريف ايران می‌رساند، با الطاف الهی و توجهات حضرت بقيه‌الله الاعظم (عج) و با جانفشانی و پيگيری‌های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج)، يکی از شبکه‌های بزرگ ترور و خرابکاری رژيم اشغالگر قدس و تعدادی از هسته‌های حفاظت شده عملياتی آنها شناسايی شده و گروهی از تروريست‌های جنايت پيشه و مزدوران همکاری کننده با آنها بازداشت شدند.

سلسله عملياتی که در چند استان مرزی و مرکزی کشور انجام شده و به بازداشت تروريست‌های وابسته به رژيم منفور صهيونيستی منتهی شد، به دنبال ماه‌ها اقدامات اطلاعاتی – عملياتی پيچيده و متهورانه صورت گرفت که خون پاک " مصطفای ملت ايران "‌( شهيد مصطفی احمدی روشن) انگيزه‌‌ای دو چندان به مجاهدان خاموش و برکتی مضاعف به اقدامات و پيگيری‌های آنها در مسير شناسايی شياطين و حتی کشف ستاد منطقه‌ای صهيونيست‌ها در يکی از کشورهای منطقه و عوامل فعال در آن ستاد انجاميد.

تعدادی از هسته‌های عملياتی بازداشت شده، در حالی که آماده انجام عمليات تروريستی بودند، مورد ضربه‌ی رعد آسای سربازان بی‌نام و نشان ايران و اسلام قرار گرفته و از ماموريتهای تروريستی آنها پيشگيری به عمل آمد.

از بازداشت شدگان، مقادير قابل توجهی بمب‌های سنگين آماده انفجار، انواع مسلسل و سلاح‌های کمری و صدا خفه کن، تجهيزات نظامی، مخابراتی و ديگر ابزار آلات تروريستی کشف و ضبط گرديده است.

ضرورت رعايت ملاحظات امنيتی و محدود سازی امکان عمليات ايذايی احتمالی از جانب دشمن صهيونيستی ايجاب می‌کند که اطلاعات بيشتر پيرامون تعداد تروريست‌های دستگير شده، ماموريت‌های آنها، وسايل و ابزار مکشوفه، پايگاه منطقه ای شناسايی شده و حاميان رژيم صهيونيستی در انجام اقدامات جنايتکارانه و رذيلانه تروريستی را به زمان مناسبی در آينده موکول نمايد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016