پنجشنبه 24 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کشف بقايای جسدی که احتمال می رود متعلق به امام موسی صدر باشد

دبی-العربيه.نت فارسی - ناصر المانع سخنگوی دولت ليبی اعلام کرد در گورستان منطقه تاجورا بقايای جسدی کشف شد که احتمال می رود متعلق به امام موسی صدر باشد.

امام موسی صدر در سال ۱۹۷۸ در جريان سفری به ليبی که با دعوت معمر قدافی رهبر پيشين اين کشور صورت گرفت، ناپديد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


المانع خاطرنشان کرد که جسد برای آزمايش دی ان ای به يکی از بيمارستان های طرابلس پايتخت ليبی منتقل شد.

مصطفی عبد الجليل رئيس شورای ملی انتقالی ليبی پيشتر از فعاليت کميته ای ويژه برای تحقيق و تفحص در خصوص سرنوشت امام موسی صدر خبر داده بود. او گفته بود اين کميته نتايج فعاليت خود را در اختيار دولت لبنان قرار می دهد.

به نوشته روزنامه ليبيايی "قورينا" عبد الجليل در کنفرانس خبری مشترک خود با علی اکبر صالحی وزير امور خارجه جمهوری اسلامی ايران در شهر بنعازی تاکيد کرده است که شماری از نزديکان قذافی، در خصوص قتل امام موسی صدر توسط رهبر پيشين ليبی شهادت داده اند.

امام موسی صدر ۲۵ آگوست ۱۹۷۸ به همران معاون خود شيخ محمد يعقوب و عباس بدرالدين مدير خبرگزاری لبنان، وارد ليبی شد. او برای آخرين بار ۳۱ آگوست در اين کشور ديده شد. مقام های رژيم پيشين ليبی می گويند که موسی صدر و همراهانش ليبی را ترک کردند.

موسی صدر از روحانيون برجسته در لبنان به شمار می آيد که جنبش امل را تاسيس کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016