يكشنبه 3 ارديبهشت 1391

کشور ۷۵ میلیونی، ۳۵ میلیون دادنامه نوشت! ناصر مستشار

نهاد ریاست جمهوری خط فقر مردم ایران را بطور ناخواسته اعلام کرد اما از جانب دیگر از رفاه و سعاتمندی جامعه ایران سخن می گوید!

هرچقدر از عمر ننگین جمهوری اسلامی می گذارد بر فلاکت وسیه روزی مردم در همه زمینه ها افزون می گردد!

اختلاف ۲۳ میلیونی آمار احمدی‌نژاد و معاون گردشگری

"نهاد ریاست جمهوری: بیش از 35 میلیون نامه از مردم دريافت كرده‌ايم

مدیرکل ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری از دريافت بیش از 35 میلیون نامه در 98 سفر استانی هیئت دولت خبر داد.به گزارش ايلنا، عادل محمدیان در نشستی مطبوعاتی در خصوص محتواي اين نامه‌ها گفت: 40 درصد از مردم در خصوص مشکلات معیشتی ، 20 درصد در زمينه مشکلات بیکاری و اشتغال، 15 درصد درباره مشکلات بانکی و درخواست تسهیلات مطالباتي را مطرح كرده بودند و درصد باقي‌مانده مربوط به مشکلاتي در زمينه مسکن و دارو و درمان بود."

همه این ها در حالیست که دولت احمدی نژاد دائما از پیشرفت مملکت و رفاه مردم دم می زند و خامنه ای سال 1391، سال توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني اعلام کرده است!؟

حالا سئوال اساسی در اینجاست که رهبر معظم! با کدام بنیان اقتصادی گرفتار در تحریم ها و رضایت ملی می خواهد به فرامین توخالی و تکرار خود که هر ساله از جعبه مار بازی خود یک شعار فریبنده بیرون می آورد به عهد خود وفا نماید؟ مردم به بدبختی رسیده اند اما جناب رهبر هنوز از تولید ملی سخن می گوید!

مردم در فقر و فلاکت و گرانی بسر روزمره بسر می برند اما رهبر لپ های سرخ و سفید به شعار های توخالی بسنده می کند!

رئیس قوه مجریه اظهار داشت: برخی از این افراد حتی در نوروز نسبت به سفرهای ملت ایران ناراحت بودند و زمانی که آمارهای مسافرت ها اعلام می شد به شدت از رفاه و آسایشی که مردم به دست آورده و از آن لذت می برند ابراز نگرانی کرده اند.

رئيس جمهور: اگر2 سال هم نفت نفروشيم به اندازه كافي ارز داريم!

اسدالله عسگراولادي، یکی از تاجران و دلالان بزرگ اقتصادی که نزدیک به حکومت است، گفته است که «كشور به شرايط صلح حديبيه رسيده و از دوره بدر و خيبر عبور كرده است.»

35 میلیون نامه ارسالی به نهاد ریاست جمهوری خود گواهی می دهد که مردم با چه سختی هائی دست وپنجه نرم می کنند!

دولت احمدی نژاد که هیچگاه آمار صحیحی از آماربیکاری و تورم نمی دهد اما ناخواسته با ارائه گزارش زیر به عمق فاجعه های شکل گرفته ایران اقرار می کند!


«رژیمی که در انقلاب 57 با وعده آب و برق را مجانی می‌کنیم به حاکمیت رسیده است ،این روزها در تقسیم فقر و تنگدستی کشور بنگلادش را پشت سر خود گذاشته است«

روزگاری پیش بینی شده بود که ایران در آینده نه چندان دور به بنگلادش تبدیل خواهد شد اما آنروز هیچکس بدین پیش گوئی وقعی ننهاد اما امروز آن ترسیم ناگوار را باگوشت وپوست خود احساس می کنیم!
پس از به زمین نشستن هواپیما در فرودگاه مهرآباد وی با یک هلیکوپتر راهی "بهشت زهرا" شد و برای نخستین مرتبه از خاک کشورش مردم ایران را مورد خطاب قرار داد و گفت: «دلخوش نباشید که آب و برق را مجانی کنیم روحیات شما را عظمت می‌دهیم، شما را به مقام انسانیت می‌رسانیم. شما به معنویات احتیاج دارید، معنویات ما را بردند این‌ها، دلخوش به این مقدار نباشید که فقط مسکن میسازیم، آب و برق را مجانی میکنیم، اتوبوس را مجانی می‌کنیم، دلخوش به این مقدار نباشید، روحیات شما را عظمت می‌دهیم، شما را به مقام انسانیت می‌رسانیم.»

در ادامه این گزارش نحوه بازسازی ورود آیت‌الله خمینی به ایران آمده است: «چرا ماکت ایستاده و نشسته مقوایی امام به نمایش درآمد و زمینه لازم را فراهم کرد تا رسانه‌های بیگانه از دیروز سوژه به تمسخر گرفتن پیر جماران را به دست آورند؟ آیا جز این است که عده‌ای امام را دوست دارند، به شرط این‌که مقوایی‌اش باشد و بتوان از میان سخنرانی‌هایش، بالا و پایین را به هم پیوند داد و خیلی کارها را کرد؟!»

براستی عاملان سیه روزی مردم ایران چه نیروهائی هستند؟غرب تحریم گر یا نظام حاکم کشور که همه مردم و مملکت را به محاصره خویش در آورده است!

33 سال تاراج ثروت های ملی کشور بدست کدام نیروها انجام گرفته است ،غرب یا زمامداران جمهوری اسلامی ؟

سه هزارمیلیارد تومان اختلاسی اخیرکه توسط یکی از روسای بانک های جمهوری اسلامی ایران به کانادا انتقال یافت ،آیا توسط غرب انجام گرفت یا به وسیله ماموران ارشد نظام انجام گرفت؟

چرا خامنه ای دستور داد که بحث اختلاس را « کش » ندهید؟

چرا علاالدین بروجردی پس از دوهفته گفت که اختلاس سه هزار میلیارد تومانی به تاریخ پیوست؟

همه دزدی های کلان در جمهوری اسلامی توسط عامران و عمال رژیم اسلامی انجام می گیرد که همه آنها قبل از آغاز تحریم ها شروع شده بودند وهمچنان ادامه دارد!

هزینه های تجهیز نیروهای سپاه قدس در خارج کشور جهت دخالت در کشورهای همسایه ـ در سراسر 33 سال تاریخ جمهوری اسلامی به صدها میلیارد دلار می رسد.

سوریه سیزده میلیارد دلار بدهی به ایران دارد که تا کنون پرداخت نکرده است.

جنوب لبنان تحت فرمان حزب الله به یکی از استان های ایران تبدیل گشته است که سالانه بودجه مخصوصی از حساب مردم ایران اما بدون اجازه آنها دریافت می کند.

آیا غرب ایران را به این روز سیاه نشانده است یا حاکمان کشور که از بدو قدرت گیری به توسعه طلبی و صدور انقلاب اسلامی روی آوردند؟

این در حالیست که صدور انقلاب اسلامی بطور یک بند مهم در قانون اساسی جمهوری اسلامی آورده شده است و تمکین از آن به یک فرضیه الهی و شرعی تبدیل گردیده است.

بزرگمهر به نوشیروان نوشت که خلق
ز شاه ، خواهش امنیت و رفاه کنند
شهان اگر که به تعمیر مملکت کوشند
چه حاجت است که تعمیر بارگاه کنند
چرا کنند کم از دسترنج مسکینان
چرا به مظلمه افزون به مال و جاه کنند
چو کج روی تو نپویند دیگران ره راست
چو یک خطا ز تو بینند صد گناه کنند
به لشگر خرد و رای و عدل و علم گرای
سپاه اهرمن اندیشه زین سپاه کنند
جواب نامه مظلوم را تو خویش فرست
بسا بود که دبیرانت اشتباه کنند
اگر که قاضی و مفتی شوند سفله و دزد
دروغگو و بد اندیش را گواه کنند
چو جای خود نشناسی به حیله مدعیان
تو را ز اوج بلندی به قعر چاه کنند

پروین اعتصامی

رژیمی که مردم ایران و کشور را به نابودی می کشاند از هر دشمن بیگانه ، دشمن تر هست!


Published from gooya news {http://news.gooya.com}
Copyright © 2009 news.gooya.com
All rights reserved for the original source