دوشنبه 25 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اخراج محسن ميردامادی از دانشگاه تهران

جـــرس: منابع خبری گزارش داده اند محسن ميردامادی به دليل کسالتهای متعدد از جمله نارسايی قلبی قرار است در بيمارستان آتيه بستری شود. همچنين وی توسط نهادهای حکومتی از دانشگاه تهران اخراج شده است.

بنا به گزارش های رسيده به جرس، محسن ميردامادی، دبير کل زندانی جبهه مشارکت، همانند محسن امين زاده، ديگر زندانی سياسی و فعال جنبش سبز، به دليل وضعيت وخيم جسمانی، چندين بار در زندان بيهوش شده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين فعال سياسی و رئيس کميسيون امنيت ملی مجلس ششم، درحاليکه قرار بود طبق موعد از دانشگاه تهران بازنشسته شود، در اريبهشت ماه جاری از دانشگاه تهران اخراج گرديد.

منابع خبری چند روز پيش گزارش داده بودند که ميردامادی در زندان دچار ناراحتی قلبی شده، و با وجود توصيه اکيد پزشکان، مسئولان از اعزام وی به بيمارستان خودداری می کنند.

اين استاد دانشگاه که طی دوران بازداشت و زندان دچار مشکلات قلبی و نوسانات فشار خون شده، در جريان حوادث بعد از انتخابات رياست جمهوری سال ۸۸، بازداشت و پس از ماهها زندانی انفرادی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب، توسط قاضی صلواتی به اتهام "اجتماع و تبانی عليه امنيت ملی و فعاليت تبليغی عليه نظام"، محاکمه و مجموعا به شش سال حبس تعزيری و ده سال محروميت از فعاليت در احزاب و مطبوعات محکوم شد، که اين حکم در دادگاه تجديد نظر مورد تاييد قرار گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016