سه شنبه 9 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وخامت حال آيت الله بروجردی و انتقال وی به بيمارستانی خارج از زندان

بام آزادی: به گزارش دريافتی، زندانی آزاديخواه آقای کاظمينی بروجردی، روز شنبه برابر با ۶ خرداد ماه ۱۳۹۱ به علت تشديد ناگهانی دردهای کليوی به بيمارستانی خارج از زندان اوين منتقل گرديد.
لازم به ذکر است دفع سنگ کليه ی ايشان باعث زخم شدن مجاری ادراری و خونريزی خارجی گرديد. بروز اين حادثه ی اورژانسی، مسئولين زندان اوين را ناگزير از انتقال وی به بيمارستانی خارج از زندان نمود ليکن بعد از مراجعه، به بهانه نبود تجهيزات کافی بدون هيچ درمانی به زندان باز گرداندند!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آقای بروجردی که همواره خواستار ارج نهادن به اعلاميه جهانی حقوق بشر توسط دستگاه حاکمه ايران می باشد هم اکنون به دليل پافشاری بر ايده جدايی دين از سياست و به چالش کشيدن تئوری ولايت فقيه، ششمين سال محکوميت خويش را بدون برخورداری از حقوق قانونی و انسانی، در اوين، خانه آزادی خواهان ايرانی سپری می کند.
گفتنی است آقای کاظمينی بروجردی به علت تحمل انواع شکنجه های خاموش در زندان، به بيماريهای متعددی چون نارسائی قلبی، پارکينسون، ديابت، دردهای مفرط مفاصل، نارسائی کليوی و ضعف بينائی مبتلا گرديده است. اين در حالی است که مسئولين رژيم همچنان از اعطای مرخصی استعلاجی و درمان جدی وی خودداری می کند.
هواداران اين زندانی دگرانديش ضمن ابراز نگرانی شديد نسبت به وخامت حال وی، از کليه نهادهای بين المللی و سازمانهای جهانی حقوق بشری و همچنين انسانهای آزاده جهت حفاظت از جان ايشان استمداد می طلبند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016