چهارشنبه 17 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واحد خلوصی، فعال حق تحصيل به ۵ سال حبس تعزيری محکوم شد

جمعيت مبارزه با تبعيض تحصيلی ـ واحد خلوصی فعال حق تحصيل و از اعضای جمعيت مبارزه با تبعيض تحصيلی به ۵ سال حبس تعزيری محکوم شد.

بر اساس اين گزارش، اين دانشجوی محروم از تحصيل بهايی از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب استان تهران به رياست قاضی مقيسه به ۵ سال حبس تعزيری محکوم شد. حکم مذکور روز چهار شنبه، ۱۷ خرداد ماه جاری، طی ۳ صفحه به شيما قوشه، وکيل واحد خلوصی ابلاغ شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اتهامات اين فعال حق تحصيل به اتهام اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم عليه امنيت کشور، عضويت و فعاليت موثر در فرقه ضاله بهاييت و تبليغ گسترده آن، عضويت و فعاليت موثر در گروهک غير قانونی و ضد امنيتی کميته حق تحصيل مجموعه فعالان حقوق بشر، فعاليت تبليغی عليه نظام جمهوری اسلامی عنوان شده است.

دادگاه وی در پيش تر در تاريخ يکم خرداد ماه جاری برگزار شده بود.

خلوصی در تاريخ ۲۶ مردادماه و در پی دريافت احضاريه‌ی کتبی و مراجعه به شعبه سوم دادسرای اوين بازداشت و مدت ۲۱ روز را در بند ۲-الف سپاه در زندان اوين به سر برد. بازداشت وی در ادامه بازداشت‌های مرتبطين با «کميته حق تحصيل» در اسفندماه ۸۸ توسط اطلاعات سپاه بود که در تاريخ مزبور نويد خانجانی، سما نورانی و ايقان شهيدی در همين رابطه بازداشت شده بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016