جمعه 19 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مشاهده اشیاء نورانی در آسمان چند شهر ایران

دویچه وله: منابع خبری شامگاه پنج‌شنبه، ۱۸ خرداد از مشاهده اشیاء نورانی در آسمان برخی از شهرهای ایران خبر دادند.

سایت خبر آنلاین می‌نویسد ایمیل‌ها و تصویرهایی از کاربران دریافت کرده که حکایت از مشاهده اشیاء نورانی در آسمان تبریز،‌ شاهین دژ و پاوه دارد.

در یکی از این گزارش‌ها آمده است «ساعت حدود ۲۲ و ۲۰ دقیقه در آسمان پاوه یک شی نورانی در ضلع شمالی شهر با انتشار نور سفید رنگی به شکل شیپور باعث واهمه مردم حاضر در پارک بلوار شهر گردید.»

بامداد جمعه روابط عمومی ستاد پدافند غیرعامل کشور اعلام کرد، اشیاء نورانی به رزمایش نیروهای این ستاد مربوط می‌شوند. بنابر این گزارش این رزمایش بدون اطلاع قبلی و با هدف ارزیابی آمادگی واحدهای پدافندی کشور در چند شهر مختلف به اجرا درآمده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به نوشته‌ی سایت خبری جرس «هاله‌ای از نور به مدت چند دقیقه در آسمان بسیاری از شهرهای ایران مشاهده شد، که شعاع آن به دلیل قدرت بالا، در بسیاری از استان‌های کشور از جمله تهران، گیلان ،آذربایجان شرقی، کردستان، خراسان و کرمان قابل رویت بود.»

جرس نوشت، هرچند ازماهیت این پدیده هنوز چیزی مشخص نیست، اما مشاهده این پدیده از تمام ایران بدان معنی است که این پدیده در ارتفاعی بسیار زیاد از سطح زمین اتفاق افتاده و انرژی عظیمی نیز در آن آزاد شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016