پنجشنبه 25 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بهمن احمدی امويی را در قرنطينه زندان رجايی شهر برهنه نمودند

خبرگزاری هرانا - بهمن احمدی امويی روزنامه نگار در بند که در پی مراسم سالگرد هدی صابر در بند ۳۵۰ به انفراديهای ۲۰۹ اوين منتقل شده و سپس با ضرب و شتم و دستبند و پابند و چشم بند به زندان رجايی شهر کرج منتقل شده بود، در بند قرنطينه اين زندان نيز توسط زندانبانان مورد بی‌احترامی قرار گرفت و کاملا برهنه شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، بهمن احمدی امويی روزنامه نگار زندانی که در پی مراسم سالگرد هدی صابر در بند ۳۵۰ توسط گارد زندان ابتدا به انفراديهای ۲۰۹ و سپس، زندان رجايی شهر کرج منتقل شده بود، در بند قرنطينه اين زندان توسط زندانبانان مورد هتک حرمت قرار گرفت و کاملا برهنه گرديد.

لازم به ذکر است که در زندان رجايی شهر کرج زندانيان عادی را در بدو ورود به زندان برهنه نموده و بازرسی بدنی ميکنند ولی اين امر برای زندانيان سياسی، بجز در موارد خاص که قصد تحقير زندانی وجود دارد صورت نميگيرد.

گفتنی‌ست، بهمن احمدی امويی در زندان اوين با باتون مورد ضرب و شتم قرار گرفته و با دستبند و پابند و چشم بند به زندان رجايی شهر کرج منتقل شده است.

بهمن احمدی امويی از ساعت ۱۱ شب گذشته ۲۳ خرداد ماه در سالن ۱۲ بند ۴ زندان رجايی شهر کرج بسر می‌برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016