سه شنبه 3 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير اقتصاد: ارز را تک نرخی می‌کنيم

خبرگزاری فارس: دبير کميسيون اقتصادی مجلس گفت که وزير اقتصاد با حضور در اين کميسيون به نمايندگان قول دادند که وضعيت ارز را تک نرخی می‌کنيم.

ابراهيم نکو نماينده مردم رباط کريم و دبير کميسيون اقتصادی مجلس که در مورد جلسه عصر امروز اين کميسيون با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت‌و‌گو می‌کرد با اشاره به حضور وزير اقتصاد و دارائی در کميسيون متبوعش اظهار داشت: آقای حسينی برای پاسخ به سوال آقای نادران نماينده مردم تهران به کميسيون آمدند و سوال آقای ناداران از وزير در مورد اظهارات رحيمی معاون اول رئيس جمهور بود که سال قبل وعده داده بود که خبر‌های خوب اقتصادی در راه است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: وزير اقتصاد با صراحت به آقای نادران گفتند که اين سوال به من مربوط نيست و بايد خود آقای رحيمی پاسخ بدهد.

نکو تصريح کرد: حضور امروز وزير اقتصاد در کميسيون اقتصادی تنها برای پاسخ به سوال نماينده تهران ختم نشد و وزير اقتصاد در پاسخ به سوال بقيه نمايندگان در مورد ارز اين قول را داد که وضعيت ارز را تک نرخی می‌کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016