جمعه 3 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

میرمحمود موسوی: دانستن حق مردم است اما مسایل امنیتی ما را برای اظهار نظر محدود کرده است

میرمحمود موسوی، برادر میرحسین، همراه درحبس جنبش سبز که روز گذشته برای عمل آنژیوگرافی به بیمارستان منتقل شده بود گفت: بر اساس مصالح، قرار نیست ما در این مسئله اظهارنظری بکنیم.

به گزارش کلمه میرمحمود موسوی در پاسخ به این پرسش که مردم می خواهند از وضعیت سلامت میرحسین موسوی خبردار شوند تاکید کرد: این تمام مطلب نیست ما در شرایط خاص و پیچیده ای هستیم و بر اساس شرایط مجموعه میرحسین و خانواده و مجموعه مسائل، این حق را به ما بدهید که نسبت به وضعیت میرحسین و کل اوضاع حساس باشیم. ضمن اینکه شاید شرایطی و مسایلی باشد که همه اش آن چیزی نیست که در رسانه ها منتشر می شود و مسائلی امنیتی و داخلی ما را برای اظهار نظر محدود می کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


برادر نخست وزیر دوران دفاع مقدس همچنین با بیان اینکه به حق دانستن مردم احترام می گذارم در عین حال تاکید کرد مصلحت نیست که این دانستن از طریق ما و خانواده باشد و انشالله از طرق مناسبتری که عوارضی نداشته باشد، مردم در جریان قرار بگیرند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016