پنجشنبه 30 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش وزارت اقتصاد به سخنان خاتمی: دولت بايد پاسخ دهد

خبرگزاری فارس: در پی ارائه آمار درآمد ۵۰۰ ميليارد دلاری دولت طی ۷ سال، رشد کمتر از ۲ درصدی اقتصاد و شبهه در ايجاد اشتغال ۲ ميليونی سال گذشته از سوی سيد محمد خاتمی، وزارت اقتصاد از پاسخ به اين آمارها طفره رفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، سيد محمد خاتمی رئيس جمهور سابق چند روز پيش طی سخنانی، با مقايسه وضعيت اقتصادی دولت خود با دولت کنونی گفته بود، درآمد کشور ظرف ۷سال اخير ۵۰۰ ميليارد دلار بوده، در حالی که در دوران اصلاحات سالی ۲۰ ميليارد دلار درآمد و در مجموع ۱۶۰ ميليارد دلار درآمد کسب شد، در حالی که رشد اقتصادی سالانه ۷.۴ درصد و تورم ۱۱.۵درصد به دست آمده، اما اکنون رشد اقتصادی زير ۲ درصد، تورم بالا و بيکاری بالا محقق شده و معلوم نيست آمار سالی دو ميليون فرصت شغلی که از سوی دولت اعلام می‌شود، به چه روشی محقق شود.

در پی اين سخنان و آمار اقتصادی ارائه شده از سوی خاتمی، خبرنگار گروه اقتصادی فارس با روابط عمومی وزارت اقتصاد به عنوان مسئول پاسخگويی اقتصادی دولت و وزير اقتصاد که نقش سخنگويی دولت را نيز بر عهده دارد،تماس گرفت و خواستار پاسخ شفاف و روشن و ارائه توضيحات به اين سخنان شد، اما بعد از پيگيری‌ فراوان،روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارايی به اين جمله بسنده کرد که دولت بايد پاسخ دهد و اگر صلاح بداند، خود دولت جواب ادعاها را می‌دهد.

همچنين محمود احمدی‌نژاد رئيس جمهور روز چهارشنبه در حاشيه نشست دولت در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس که واکنش شما نسبت به آمارهای اقتصادی آقای خاتمی چيست گفته بود، قرار نيست هر کس در کشور اظهار نظری می‌کند، رئيس جمهور پاسخ دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016