جمعه 14 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهمان‌پرست: ايران بر اساس مصالح و منافع خود درباره روابط با كانادا تصميم‌گيري خواهد كرد

سخنگوي وزارت امورخارجه ايران اظهارات غيرحرفه‌اي وزير امور خارجه كانادا در مجمع عمومي سازمان ملل متحد را نتيجه گرايش روزافزون سياست خارجي كانادا در دولت "هارپر" به سمت افراط‌گرايي و فاصله گرفتن از اصول شناخته شده سياست خارجي آن كشور دانست.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، رامين مهمان‌پرست افزود: اين رويكرد افراطي كه با اسلام‌ستيزي، نژادپرستي، اعمال معيارهاي دوگانه در حوزه‌هاي تروريزم و حقوق بشر شناخته مي‌شود موجب تبديل دولت كانادا به منبع تهديد امنيت بين‌المللي از طريق ايجاد تنش در روابط بين‌الملل شده است.

وي توصيه كرد كه دولت كانادا بيشتر به مسائل داخلي خود از قبيل رسيدگي به حقوق بوميان و دست برداشتن از ترويج اسلام‌هراسي در كشورش بپردازد.

سخنگوي وزارت امور خارجه در ادامه تاكيد كرد: سياست‌ها و ادبيات تهاجمي در قبال ايران بيشتر از سوي كشورهاي مدعي قدرت برتر در عرصه جهاني نيز آزمون شده و ناكارآمدي آن به اثبات رسيده است، از اين رو تلاش‌هاي منفعلانه دولت "هارپر" در اين راستا نتيجه نداشته و نخواهد داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مهمان‌پرست اظهاركرد: هر چند اين دولت با اخلال در روابط دو ملت تلاش كرد تا پس از موفقيت جمهوري اسلامي ايران در برگزاري اجلاس سران غيرمتعهدها افتخار سياسي جمهوري اسلامي ايران در عرصه بين‌المللي را با چالش مواجه كند، اما بازگشت به دوره عادي روابط دو كشور منوط به تصميم كانادا نبوده و جمهوري اسلامي ايران بر اساس مصالح و منافع خود در اين زمينه تصميم‌گيري خواهد كرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016