سه شنبه 30 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مذاکرات غيرمستقيم اسرائيل و حماس در قاهره

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) : شبکه تلويزيونی "الجزيره" گزارش داد که بنيامين نتانياهو، نخست وزير اسرائيل با به تعويق انداختن عمليات زمينی در نوار غزه به مدت ۲۴ ساعت موافقت کرده است.

به گزارش سرويس بين الملل انتخاب، اين پيشنهاد در مذاکرات غير مستقيم بين دولت اسرائيل و حماس در قاهره با ميانجيگری مصر اعلام شد. تل آويو معتقد است که در مدت آتش بس کوتاه می توان جزئيات توافق در مورد آتش بس کامل را مورد بحث قرار داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


امروز هواپيماهای اسرائيل به حملات به نوار غزه ادامه دادند. در مرز با نوار غزه يک گروه بزرگ زمينی ارتش دفاع اسرائيل جمع شده است.

هيلاری کلينتون وزير خارجه امريکا به منظور مذاکرات فوری با نتانياهو روز چهارشنبه به سرزمين های اشغالی سفر می کند. وی همچنين با مسئولان فلسطينی ديدار خواهد کرد.

براساس اين گزارش، وزير خارجه آمريکا نمايندگان گروه حماس را ملاقات نخواهد کرد.

تعداد کل کشته شدگان در نوار غزه از زمان آغاز اين حملات به بيش از ۱۰۰ نفر رسيده است. در ميان کشته شدگان زنان و کودکان بودند. در اسرائيل سه کشته و حدود ۲۰۰ نفر زخمی شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016