چهارشنبه 1 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس مجلس: از سخنان رهبر در مورد طرح سئوال از رئيس جمهور اطاعت می کنيم

علی لاريجانی در نامه ای به حضرت آيت الله خامنه ای تاکيد کرد: نظرات حکيمانه جنابعالی برای امت اسلامی راهگشا می باشد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، رئيس مجلس شورای اسلامی پس از سخنان حکيمانه رهبر معظم انقلاب در ديدار امروز با بسيجيان در نامه ای به معظم له، اطاعت از اوامر ولی امر مسلمين را مايه افتخار نمايندگان مجلس دانست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


لاريجانی گفت:‌ در مورد سوال از رئيس جمهور که عده ای از نمايندگان مجلس پيگير آن بودند، ضمن درستی اقدام سوال کنندگان، امر فرموديد که اين اقدام همين جا متوقف گردد. قطعا نظر ولی امر مسلمين که اشراف بر همه مصالح مسلمين دارند، برای جامعه اسلامی قرين سعادت بوده و اطاعت از اوامر حضرتعالی فريضه و مايه افتخار اينجانب و نمايندگان مجلس می باشد.

متن کامل نامه به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

رهبر معظم انقلاب اسلامی
حضرت آيت الله خامنه ای دامه برکاته الشريف
با احترام و تحيات

سخنان امروز حضرتعالی در ديدار با بسيجيان عزيز که از فرازهای بسيار ارزنده ای برخوردار بود به ويژه در شرايط حساس حمله نظامی رژيم صهيونيستی به ملت مظلوم و شجاع فلسطين، حکيمانه و برای امت اسلامی راهگشا می باشد.

حضرتعالی از جمله در مورد سوال از رئيس جمهور که عده ای از نمايندگان مجلس پيگير آن بودند، ضمن اعلام درستی اقدام سوال کنندگان، امر فرموديد که اين اقدام همين جا متوقف گردد.

قطعا نظر ولی امر مسلمين که اشراف بر همه مصالح مسلمين دارند، برای جامعه اسلامی قرين سعادت بوده و اطاعت از اوامر حضرتعالی فريضه و مايه افتخار اينجانب و نمايندگان مجلس می باشد.

از خداوند متعال خواهانيم سايه ارزشمند آن مقام معزز را مستدام بدارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016