دوشنبه 20 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مشايی در مورد رد صلاحيتش نامه ای به رهبری نوشت

• جليلی نماينده دولت نيست چون گفتمان بهار را انحرافی می داند

مهر ـ رئيس ستاد زنده باد بهار گفت: با توجه به اينکه هيچکدام از ۸ کانديدای انتخابات رياست جمهوری گفتمانی نزديک به گفتمان بهار ندارند ما از کسی حمايت نمی کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام بهمن شريف زاده عصر دوشنبه در نشست خبری ستاد زنده باد بهار در پاسخ به خبرنگار مهر مبنی بر اينکه آيا سعيد جليلی کانديدای دولت است و آخر و عاقبت خبر خوش دولت در مورد انتخابات رياست جمهوری چه شد گفت: اين خبر از سوی رئيس جمهور اعلام شد که بايد اميدوار و صبور باشيم و آقای مشايی هم گفتند منتظر خبرهای خوش هستيم. ما هم بر اساس صحبتهای دکتر احمدی نژاد حوصله کرده و اميدواريم و فعاليت خاصی هم انجام نشده است. آقای مشايی در مورد رد صلاحيتش نامه ای به رهبری نوشتند تا رسيدگی شود.

رئيس ستاد زنده باد بهار گفت: هيچکدام از ۸ کانديدای انتخابات رياست جمهوری گفتمانی نزديک به گفتمان بهار ندارد و ما از کسی حمايت نمی کنيم ولی قطعا حضور در انتخابات برای همه الزامی است و ما هم بر اساس سليقه رای می دهيم البته رای ما به کسی است که تفکراتش به ما نزديکتر باشد.

وی گفت: اينکه سوال می کنيد سعيد جليلی نماينده دولت است بايد بگويم صحيح نيست زيرا ستاد ايشان گفتمان بهار را انحرافی می داند.

شريف زاده در پاسخ به اين پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اينکه گفته شده است پوسترهای ستاد زنده باد بهار از سطح شهر جمع شده گفت: پوستر ها تازه امروز چاپ شده است و اسامی ۳۱ کانديدا دو شب پيش قطعی شد و اين گونه اخبار را تکذيب می کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016