شنبه 25 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستور هاشمی‌رفسنجانی به دانشگاه آزاد برای نجات دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید میرزاده سرپرست دانشگاه آزاد در جمع روسای واحدهای دانشگاه آزاد استان آذربایجان‌غربی، گفت: به دستور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیئت‌موسس و رئیس هیئت‌امنای دانشگاه آزاد مقرر شد این دانشگاه از تمام توان و ظرفیت‌های علمی و فنی خود برای نجات دریاچه ارومیه استفاده کند.

وی بحران دریاچه ارومیه را یک نگرانی ملی قلمداد کرد که موجب تاثر تمامی ایرانیان شده است.

سرپرست دانشگاه آزاد ضمن برشمردن تجربیات برخی کشورهای پیشرفته در فائق آمدن بر بحران کم آبی و افزایش میزان بارندگی، خاطرنشان کرد: امروزه با بهره‌گیری از این تجربیات و به کار بستن تکنیک‌های پیشرفته علمی میزان بارندگی در برخی مناطق دارای بحران کم آبی، افزایش یافته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


میرزاده، نجات دریاچه ارومیه را نیازمند یک نگاه ملی دانست و گفت: دانشگاه آزاد از تمام توان و ظرفیت‌های خود برای حل این بحران در صورت تمایل مسئولان ملی و محلی استفاده خواهد کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه تاسیس و راه‌اندازی شهرک‌های دانش‌بنیان از اولویت‌های برنامه مدیریت جدید دانشگاه است، اظهار داشت: برای تبدیل علم به ثروت و ایجاد بازار کار برای فارغ‌التحصیلان دانشگاه به دنبال تاسیس شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم تا از یک سو مشکل اشتغال دانش‌آموختگان این دانشگاه را حل کنیم و از سوی دیگر با تقویت فرآیند تبدیل دانش به ثروت و سرمایه به رونق اقتصادی کشور کمک کنیم.

میرزاده از روسای واحدهای دانشگاه آزاد آذربایجان‌غربی خواست تا متناسب با توانانی‌های خود با مشارکت در طرح ساخت شهرک‌های دانش‌بنیان به حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان کمک کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016