سه شنبه 26 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محکوميت شهرام جزايری آذرماه ۹۲ به پايان رسيده است

مهر ـ وکيل شهرام جزايری، مهدی و فاطمه هاشمی آخرين وضعيت پرونده موکلان خود را تشريح کرد.

محمود عليزاده طباطبايی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس رای قطعی دادگاه تجديد نظر محکوميت موکلم ۲۷ آذر سال گذشته به پايان رسيد و نمی دانم چرا وی هنوز در زندان است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی افزود: جزای نقدی در نظر گرفته شده برای جزايری دو برابر مبلغ وام دريافتی حدود ۹۷ ميليون دلار بود که وی به جای پرداخت اين مبلغ دو سال حبس را تحمل کرد.

عليزاده طباطبايی گفت: يکسال از محکوميت حبس شهرام جزايری مشمول عفوهای کلی سال ۹۱ شده و اين مسئله در گزارش دادستانی نيز وجود دارد و حتی اجرای احکام اين موضوع را به دادستانی اعلام کرده است.حال اگر يکسال عفو ياد شده را در نظر نگيريم، از محکوميت ۱۳ ساله موکلم چند ماه بيشتر باقی نمانده و بايد تا شهريور ماه آزاد شود.

اين حقوقدان با اشاره به درخواست موکلش از رئيس قوه قضائيه اظهار داشت: موکلم در نامه ای به رئيس قوه قضائيه اظهار ندامت کرده و درخواست کرده وی مشمول عفو شود.

وکيل خانواده هاشمی رفسنجانی درباره پرونده مهدی هاشمی نيز گفت: پرونده هنوز در دادسرا است و همانطور که دادستان کل کشور اعلام کرد ترجمه برخی اسناد زمان بر است.

وی افزود: ما هنوز موفق به مطالعه پرنده در دادسرا نشده ايم.

عليزاده طباطبايی در خصوص پرونده فاطمه هاشمی نيز گفت: امروز به دادگاه تجديدنظر مراجعه کردم اما هنوز پرونده به اين دادگاه ارسال نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016