سه شنبه 26 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تاج‌زاده ۲۰ ارديبهشت محاکمه می‌شود

ایلنا ـ معاون سياسی وزير کشور دولت اصلاحات ۲۰ ارديبهشت در دادگاه انقلاب محاکمه می‌شود.

امير حسين آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا در مورد‌ وضعيت پرونده جديد سيد مصطفی تاج‌زاده که سال گذشته برای وی و در حين سپری کردن دوران محکوميت در زندان تشکيل شده است،‌ گفت:‌ هنوز به طور کامل موفق به مطالعه اين پرونده نشده‌ام و اميدوارم به زودی و با موافقت قاضی رسيدگی کننده ضمن ملاقات با موکلم از محتويات پرونده آگاه و خود را برای دفاع از آقای تاج‌زاده آماده کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وکيل معاون سياسی وزير کشور دولت اصلاحات با بيان اينکه پرونده موکلش به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به رياست قاضی مقيسه ارجاع شده است،‌در مورد تاريخ جلسه رسيدگی به اين پرونده گفت:‌طبق اخطاريه‌ای که ارسال شده است،‌اين پرونده در تاريخ ۲۰ ارديبهشت ماه رسيدگی خواهد شد.

اميرآبادی در مورد اتهام تاج‌زاده نيز گفت: هنوز از اتهام موکلم به طور دقيق اطلاعی ندارم و در برگه اخطاريه نيز اتهام موکلم مشخص نيست.

وی در مورد وضعيت سلامت تاج‌زاده نيز اظهار کرد: اطلاع دقيقی از وضعيت جسمانی ايشان ندارم اما در مکاتباتی که به مسئولان دادستانی و زندان داشته ايم آنها اعلام کرده اند که وضعيت موکلم مناسب بوده و در صورت نياز به معاينه اين کار توسط پزشکان بهداری زندان صورت می‌گيرد.

به گزارش ايلنا مصطفی تاج‌زاده در سال ۸۸ به اتهام اجتماع و تبانی به قصد بر هم زدن امنيت ملی و فعاليت تبليغی عليه نظام از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به رياست قاضی صلواتی به ۶ سال حبس محکوم شد که به گفته وکيل وی با توجه به قانون مجازات مصوب سال ۱۳۹۲ يکسال از ميزان محکوميت تاج‌زاده بايستی کاسته شود و به زودی دوران محکوميت وی به پايان برسد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016