چهارشنبه 27 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس: ۳هزار نفر از وزارت صنعت اخراج شدند

خانه ملت - عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس با انتقاد از اخراج ۳ هزار نفر از کارکنان وزارت صنعت، معدن و تجارت، بر لزوم قرائت گزارش طرح تحقيق و تفحص از فدراسيون فوتبال در صحن علنی مجلس تاکيد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نادر قاضی‌پور در نشست علنی امروز چهارشنبه ۲۷ فروردين ماه مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی با بيان اينکه متاسفانه اخيراً وزارت صنعت و معدن و تجارت حدود ۳ هزار نفر از کارکنان خود را اخراج کرده است گفت: اين افراد تحصيلکرده سالها در مباحث اقتصادی و نظارت بر کنترل بازار کار کرده بودند اما متاسفانه اخيرا اين وزارتخانه اقدام به اخراج اين افراد کرده است.

نماينده مردم اروميه در مجلس شورای اسلامی با بيان اينکه بيشتر کارکنان اخراج شده از استانهايی مانند کردستان و سيستان بوده‌اند ادامه داد: کارکنان اخراج شده وزارت صنعت حدود ۵ سال در اين وزارتخانه کار کرده‌اند اما يک شبه آنها را اخراج کرده‌اند از اين رو هيات رئيسه بايد اين موضوع را پيگيری کند.

عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس در تشريح طرح تحقيق و تفحص از فدراسيون فوتبال تصريح کرد: ما درباره تحقيق و تفحص از فدراسيون فوتبال قانع نشديم از طرفی ديگر قرار بود که گزارش اين طرح در صحن علنی قرائت شود اما به علت خبر برخی رسانه‌ها اين موضوع متوقف شد اما قطعا بايد گزارش تحقيق تفحص از فدراسيون فوتبال هر چه سريعتر در صحن علنی مجلس قرائت شود.

محمد حسن ابوترابی فرد نائب رئيس مجلس در پاسخ به اخطار اين نماينده درباره اخراج کارکنان وزارت صنعت گفت: دستگاههای ذيربط بايد براساس قانون اقدام کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016